לפיד נגד מינוי דרעי לשר הפנים: "הפקרה של הקופה הציבורית"

יו"ר יש עתיד שלח איגרת פומבית לרה"מ בנימין נתניהו בה קרא לו שלא למנות את אריה דרעי לתפקיד שר הפנים: "אל תפקיר בידי אדם כזה את הקופה הציבורית, זה כסף של כולנו". ש"ס בתגובה: "סיימנו לקבל מכבודו הוראות" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • הרכבת הממשלה: יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד יוצא נגד כוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את יו"ר ש"ס לתפקיד שר הפנים בממשלתו החדשה.

לפיד, ששוהה בימים אלו בחופשה פרטית בצרפת, כתב אגרת לנתניהו בעמוד הפייסבוק שלו: "אדוני ראש הממשלה,
ניצחת בבחירות בגדול. אם זה מה שבחר הרוב, זה מה שצריך להיות וכעת על כולנו - אופוזיציה וקואליציה - לחזור לעבוד למען מדינת ישראל".

יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

"יחד עם זאת, עצור רגע" פונה לפיד לנתניהו: "האם אתה שלם עם הרעיון שתמנה לשר בכיר (אני מבין שמדובר על שר הפנים), האחראי על תקציבים של מיליארדים, אדם שבהרשעת הדין שלו כתבו השופטים: 'קשה היא תמונת השוחד שנתגלתה בראיות. אין מדובר בכשלון בודד של צעיר שעתה זה נחשף למנעמי השלטון, אלא במי שהתמיד באורח חיים המבוסס על אדני שוחד. לקיחת השוחד השתרעה על פני כל חמש השנים שבהן מילא הנאשם תפקידים ממלכתיים... חמש שנות השוחד עומדות בסימן חפץ הנאשם להתעשרות אישית מהירה בדרך של עשיית הון מהכהונות הממלכתיות'" מצטט לפיד.

בסיום דבריו כותב יו"ר 'יש עתיד' לראש הממשלה: "אל תפקיר בידי אדם כזה את הקופה הציבורית אדוני ראש הממשלה, זה הכסף של כולנו".

יצוין כי במהלך קמפיין הבחירות התעמת לפיד עם דרעי על רקע הכוונה שלו להיכנס לממשלה. לפיד אמר כי דרעי זקוק "לשיקום", ודרעי יצא בקמפיין "מי אתה שתשקם אותנו".

מש"ס נמסר: "מר לפיד, סיימנו לקבל מכבודו הוראות, המדינה סיימה לקבל מכבודו הוראות. שר האוצר הכושל בתולדות מדינת ישראל עדיין מעז להטיף מוסר אחרי שריסק עשרות אלפי משפחות והביאם לפת לחם. לאחר שנתיים של הנהגה כלכלית חובבנית, לעם בישראל מגיע הנהגה בעלת נסיון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר