אסון כבד בברוקלין

הילדים זעקו מהחדרים הבוערים: "אמא, אמא, תצילי אותנו!"

פרטים נוספים מתבררים בשעות האחרונות על האסון הכבד בברוקלין, בו נשרפו למוות שבעה ילדים חרדים בני משפחת ששון. "זה היה פשוט מחזה נורא", סיפרו השכנים, "צעקות הילדים "אמא, אמא, תעזרי לנו" זיעזעו את כל רחובות השכונה". בפנים - שמות הילדים שנספו באסון (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

יעקב ששון בן ה-5, שרה ששון בת ה-6, משה ששון בן ה-8, יהושע ששון בן ה-10, רבקה ששון בת ה-11, דוד ששון בן ה-12 ואליאנה ששון בת ה-15 זכרם לברכה. אלו שמות שבעת הילדים שנשרפו השבת למוות בברוקלין ככל הנראה בעקבות תקלה בפלטת השבת.

במקביל, התבררו בשעות האחרונות פרטים נוספים על האירוע הטראגי שהתרחש בליל השבת האחרונה (שעון ניו יורק), בו נשרפו שבעה הילדים למוות. "זה היה פשוט מחזה נורא", סיפרו השכנים בשדרות בדפורד בשכונת מידווד. "צעקות הילדים "אמא, אמא, תעזרי לנו" זיעזעו את כל רחובות השכונה".

"האם גייל ששון ובתה צפורה בת ה-14 הצליחו לקפוץ מהבית ועמדו בחוץ כשהגענו, כוויות קשות מכסות את ידיהן וחלק מגופן" תיארו עדי הראייה. "הן צעקו לנו תוציאו את הילדים. הם בתוך הבית". סיפר ראובן, שכן מבניין סמוך.

הילדים נלכדו במיטותיהם בחדרי השינה שבחלק האחורי של הקומה השנייה בבית לאחר שהאש טיפסה מהמטבח דרך המדרגות.

הכבאים היו המומים וסיפרו כי מראות מחרידים כאלו הם לא ראו בעיר מזה שנים רבות. זו "טרגדיה קשה לקהילה למשפחה ולעיר כולה" נאמר.

משפחת ששון שילדיה נהרגו באסון הקשה, התגוררה בשנים האחרונות בשכונת רמת אשכול בירושלים ולאחרונה שבה להתגורר בניו יורק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר