כתב אישום נגד חרדי תושב בני ברק שתקף ילדות

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד א.ב. תושב בני ברק, שתקף וביצע מעשים חמורים בילדה בת 5. אישום שני הוגש נגד תקיפת ילדות בנות 3 ו-4 בזמן שהתגורר במודיעין עלית (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (ראשון) נגד א.ב. בן 30, תושב העיר בני ברק, בגין מעשים חמורים בילדות קטינות. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מוריה גרין, לפני כשבועיים נכנס הנאשם אל חדר מדרגות בבניין בבני ברק, בו שהתה הקטינה עם חברתה ובעוד אביה עומד על המדרכה בכניסה לבניין, פנה אל הילדה, שאל אותה איך קוראים לה, בת כמה היא ואיך קוראים להוריה.

הילדה, בת ה-5, שידעה כי אין לדבר עם זרים, סירבה להשיב לו, והוא החל לבצע בה את זממו.

בשלב זה נכנס אביה של הקטינה אל חדר המדרגות והגבר, שהבחין בכך, חדל ממעשיו ונמלט מהבניין. הילדה סיפרה לאביה על שנעשה, והוא החל לרדוף אחר התוקף ותפס אותו בחדר המדרגות של בניין סמוך.

אך זה אינו האישום היחיד נגד א.ב., בנוסף הוגש נגדו עוד כתב אישום, לפיו בין השנים 2006-2012, הוא התגורר במודיעין עלית, ובבנין בו התגורר, התגוררה גם משפחה שלה היו ילדות בגילאי 3 ו-4.

הנאשם נהג לתקוף גם אותן ולבצע בהן מעשים חמורים, ביוני 2012, הילדות סיפרו על כך לאביהן, ולאחר התייעצות עם רבנים הוא החליט להגיש נגד א.ב, תלונה במשטרה.

הנאשם התחנן שלא יגיש, הבטיח שיעזוב את העיר, ואף הציע לממן טיפול נפשי לילדות. יום למחרת הוא עזב את העיר וכאמור עבר לבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר