אמיר חצרוני: "היה צריך לעשות סלקציה לעדות המזרח"

פרופסור אמיר חצרוני, הידוע בפרובוקציות שלו, ממשיך בדרכו. בהתייחסות לתוצאות הבחירות בהן ניצח הימין, אמר חצרוני כי היה צריך להטיל סלקציה על עליית עדות המזרח (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מתוך דף הפייסבוק של אמיר חצרוני)

הבחירות שהסתיימו עם ניצחון סוחף למפלגת הליכוד ולגוש הימין, ממשיכים לגרור תגובות מסיתות מהצד השמאלי של המפה הפוליטית. אחד מהם הוא פרופסור אמיר חצרוני, שכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי אם רק היה יכול, היה מתנגד להעלאתם של בני עדות המזרח לישראל.

"למה זה קורה בכל בחירות? האשמה כמובן בסבא של יריב בן אליעזר ובחוק השבות", פתח את הסטטוס שלו שבו הוסיף כי אם לא היו נישואין "ללא סלקציה לכל מיני יהודים, וספק יהודים, וחצי יהודים ממדינות ליגה ג' שהגורם המאחד אותם הוא לנשק קמעות, לאכול חומוס, לשתות בורשט, לקחת קצבאות ולריב עם העולם - בוז'י היה לוקח את הבחירות בהליכה".

"זו לא משאלת לב אלא ניתוח קר ומחושב של מי הצביע למי. אמנם בלי עולים, הערבים היו מקבלים יותר מנדטים, אבל עדיף מיעוט גדול של אחמד טיבי על רוב של מירי רגב", הוסיף.

עוד הוא כתב כי "השמאל הישראלי משלם את מחיר הציונות, ואף אחד חוץ מהפרופסור אפילו לא גדעון לוי מעז לומר את זה".

בסטטוס נוסף, עדכן חצרוני כי הוגשה נגדו תלונה במשטרה בגין הסתה. הוא הוסיף וכתב: "כדי להקל על עבודות רשויות אכיפת החוק, ברצוני להבהיר פה בצורה חד משמעית כי אילו היינו צעירים בששים שנה, ואילו הייתי אוחז בתפקיד ממלכתי ראוי לי, למידותיי ולכישוריי - הייתי מתנגד חד משמעית להעלאתם ההמונית של יהודי המזרח ללא סלקציה מתאימה שתבטיח כי כעבור ששים שנה לא יהיה רוב לימין ולא יהיה קהל לעמיר בניון".

הזמר עמיר בניון הידוע כתומך ליכוד ואיש ימין מובהק, שיתף את הסטטוס וכתב "ללא מילים". לאחר מכן כתב: "אחים יקרים הבחירות עברו, אין טעם להמשיך להתקומם נגד אנשים שהשנאה בלבם". עוד כתב הזמר, "אל נא נרד לרמתם של הפרופסורים למיניהם, אנחנו אנשים פשוטים ורגילים. כך נשאר וכך ננצח כל שנאה".

שר התחבורה ישראל כ"ץ מהליכוד הגיב גם הוא לדבריו החמורים של חצרוני אותו כינה "שמאלן, מסית וגזען". "באותה המידה היה יכול להוסיף גם את התנגדותו לעלייה מברית המועצות", כתב כץ. "שהצביעה בהמוניה לימין ולהישאר רק עם ברית מפלגות השמאל והרשימה הערבית המאוחדת, שינהלו את המדינה! כל שעה שאדם כזה לא יושב בכלא היא בזיון למדינת ישראל!".

בתגובה לדברי כ"ץ כתב חצרוני, כי הוא מבקש ממנו לוותר על החסינות, ואז חצרוני יתבע אותו בבית המשפט על הוצאת דיבה.

ביקשנו את התייחסותו של פרופסור חצרוני, אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר