הנשיא ריבלין: "להקים ממשלה במהירות"

נציגי הסיעות החלו להגיע למשכן הנשיא, בכדי להמליץ על מועמדם לראשות הממשלה. ראובן ריבלין אמר: "זו העת להתחיל תהליך איחוי וריפוי של החברה הישראלית" (חדשות, פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(נועם מושקוביץ - YNET)

הדרך לממשלה חדשה מתחילה בבית הנשיא בירושלים, לשם יגיעו היום ומחר נציגי הסיעות השונות וימליצו על מועמדם לראשות הממשלה. ראשונים הגיעו הבוקר (ראשון) נציגי סיעת הליכוד שזכתה לשלושים מנדטים בבחירות.

עם הגעתם של הנציגים השרים ישראל כ"ץ וגלעד ארגן וחברי הכנסת יריב לוין, זאב אלקין ואופיר אקוניס, אמר הנשיא ראובן ריבלין: "עברנו מערכת בחירות סוערת ורוויית יצרים. זו העת להתחיל תהליך איחוי וריפוי של החברה הישראלית. הממשלה שתתגבש אמנם נבחרה על ידי רוב הציבור אך היא תצטרך לתת מענה לכל הציבור בישראל - יהודים, ערבים, ימין ושמאל, צפון ודרום, מרכז ופריפריה".

"אנחנו מבקשים להקים ממשלה בהקדם האפשרי. עם פתיחת ההתייעצויות אני קורא לנבחרי הציבור וראשונים לחברי הליכוד לעשות כל שביכולתם להשלים את המשא ומתן הקואליציוני ולאפשר למערכת לשוב ולתפקד", הוסיף ריבלין.

מייד לאחר פגישתם של חברי רשימת הליכוד, ייפגש הנשיא עם נציגי מפלגת המחנה הציוני בראשות ח"כ איתן כבל. אליו יצטרפו ח"כ איציק שמולי, ח"כ עומר בר לב, איילת נחמיאס-ורבין ואייל בן ראובן.

מייד לאחר מכן יגיעו נציגי הרשימה המשותפת. כמו כן יגיעו נציגי סיעת הבית היהודי והמפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה ולבסוף אנשי מפלגת מרצ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר