הותר לפרסום

חוליית חמאס צבאית תכננה פיגועים בישראל

הותר לפרסום כי בפעילות של שב"כ, משטרה וצה"ל נעצרו 7 פלסטינים חברי חוליית חמאס צבאית, שהקימו מעבדת חבלה בשכם ותכננו להוציא לפועל פיגועים בישראל (חדשות, ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(עבד רחים חטיב - פלאש90)

הותר לפרסום, כי בפעילות של שירות הביטחון הכללי, בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל, נחשפה חוליית חמאס צבאית מקלקיליה, אשר תכננה להוציא אל הפועל פיגועים בשטחי ישראל.

בחקירתם בשב"כ הודו המחבלים כי גויסו לפעילות צבאית בזמן ששהו בירדן, על ידי מפקדת החמאס בירדן. הם עברו אימונים צבאיים בעזה, ונשלחו לשטחי יהודה ושומרון בכדי לעשות פעילויות צבאיות ופיגועים וכן לגייס מחבלים נוספים.

יצויין כי המחבלים קיבלו הנחיות מהזרוע הצבאית של חמאס לקדם פעילות צבאית של החמאס בשטחי יהודה ושומרון במהלך מבצע "צוק איתן".

עוד עלה בחקירה, כי הפעילים עשו שימוש בדירה במרכז שכם, בה הקימו מעבדת חבלה, אשר כללה חומרי גלם ואמצעים לייצור חומרי נפץ לייצור מטענים.

במהלך החקירה הוסגרו עשרות ק"ג של גופרית ו-25 גרם של "כספית רועמת", המשמשים לייצור מטעני חבלה.

הפעילים שנעצרו הם: עבדאללה מחמד יוסף זיתאוי, יליד 1989, תושב ג'מאעין. וליד מוחמד מחמוד אבו זינה, יליד 1989, תושב ג'נין. מאלכ ראאד פארוק ג'אנם, יליד 1993, תושב אמאתין, פעיל תא הסטודנטים של החמאס באוניברסיטת אלנג'אח בשכם. רג'אא ח'אלד רג'א צברה, יליד 1993, תושב ברוקין, סטודנט באוניברסיטת אלנג'אח בשכם. ג'אסר מוחמד סעיד אבו עומר, יליד 1973, תושב ג'מאעין. בהא אלדין פתחי מחמוד צואן, יליד 1982, תושב אמאתין.

בשב"כ מדגישים כי חשיפה זו מדגישה, פעם נוספת, את המוטיבציה הגבוהה של מפקדת חמאס בחו"ל להכשרת חוליות צבאיות, ולהחדרתן לשטחי יהודה ושומרון, לצורך מימוש פעילות צבאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר