השחקן אלי יצפאן ביקר בחדרו של מרן הרב עובדיה יוסף

השחקן ואיש הבידור אלי יצפאן ביקר בביתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצ"ל יחד עם רב הסלבס מרדכי חסידים. בעבר נהג יצפאן להעביר את הימים הנוראים לצד מרן (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יצפאן ורב הסלבס (באדיבות המצלם)

במשך שנים נהג השחקן ואיש הבידור אלי יצפאן להתפלל בימים הנוראים במעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. בנוסף, הוא היה מגיע מפעם לפעם לביקורים ברחוב הקבלן 45 בכדי לקבל את ברכתו של הרב עובדיה. הצהריים (ראשון) הגיע יצפאן יחד עם חברו הטוב רב הסלבס מרדכי חסידים לבקר בביתו של מרן הגר"ע יוסף.

בערב יום הכיפורים האחרון סיפר יצפאן על השנה הראשונה ללא מרן ואמר: "16 שנים יחד עם מרן, אני מגדיר את יום הכיפורים הזה כיום כיפור של יתמות, צריך למצוא מקום חדש להתחבר אליו. ולחשוב באיזה רמת רוחניות היינו, ישבנו מטר ממרן גאון עולם. שנה אחרי שנה היינו עוזבים את תל אביב".

"הייתי רואה את הרב לוקח את כל הצער של עם ישראל, והיה זה נראה שהוא מבקש מחילה, סליחה וכפרה בשביל כל הנוכחים ובשביל כל עם ישראל. הייתי רואה איך מרן היה לוקח על עצמו להתפלל בשבילנו, והייתי שואל את עצמי, למה הצדיק הזה בוכה, וכי הוא היה צריך לבכות על עצמו? זו גדולה, אין דבר כזה בעולם, לא יהיה, איש ענק רוח קדוש שבקדושים" הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר