ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו: "כל אחד בניו יורק מרגיש את האובדן"

ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו ביקר בבית משפחת ששון, בו נהרגו שבעת ילדי המשפחה, ולא האמין למראה עיניו: "זו טרגדיה שאין כדוגמתה. כל אחד מרגיש את האובדן" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ביל דה בלאזיו (צילום: shutterstock)

ראש עיריית ניו יורק ביל דה-בלאזיו ביקר בבית משפחת ששון בברוקלין, שנשרף לחלוטין יחד עם שבעת ילדי המשפחה, באחת מהטרגדיות הגדולות והבלתי נתפסות של שנים האחרונות.

בסיום הביקור ניכר היה שגם ראש העיר דה-בלאזיו יצא בהלם מוחלט: "זו טרגדיה שלא תאומן. עברתי עכשיו בתוך הבית וזה פשוט לא יאומן מה שרואים שם. אפשר ממש לראות מה שהיה בית חם למשפחה גדולה ועכשיו נמחק".

"כל חדר ריק ושרוף ואפשר רק לדמיין את המשפחה שרק לפני 24 שעות הייתה יחד ועכשיו היא נמחקה" אמר דה בלאזיו.

ראש העיר הוסיף, "דיברתי עם המפקדים בשטח והם מאמינים שזו אחת מהשריפות הקשות ביותר בשנים האחרונות בעיר. אף אחד לא זוכר שריפה שגבתה שבעה בני משפחה אחת.

"זו טרגדיה שאין כמעט כדוגמתה, כל כך קשה. כל אחד מהשכונה ויותר מרגיש עכשיו שזו אבידה לכל משפחה. כל אחד בניו יורק מרגיש את האובדן".

כזכור, שבעת ילדי המשפחה נספו אמש בשריפה שהתרחשה ככל הנראה מקצר חשמלי בפלטת השבת. האם והילדה הגדולה הצליחו להיחלץ ברגע האחרון מהשריפה. מצבן אנוש. אבי המשפחה קיבל את הבשורה המרה רק במוצאי שבת. הלווית הנספים תיערך היום בברוקלין ומחרתיים הגופות יוטסו לישראל ויטמנו בארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר