אריה דרעי מבקש להיות השר היחיד בש"ס

יו"ר ש"ס אריה דרעי מתנגד להעלאת מספר השרים ולפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' דורש לכהן כשר יחיד מטעם ש"ס, אך יופקד על שני תיקים, לצד שלושה סגני שרים מש"ס (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
בקרוב שר הפנים והדתות? אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: המשא ומתן בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למפלגות החרדיות שמבקשות את תיקי הפנים, הדתות, הבריאות וועדת הכספים, החל כבר אתמול.

בין היתר עולה השאלה האם הממשלה תגדל ל-22 שרים או שמא תישאר עם החוק שיזם יאיר לפיד שמגביל את הממשלה לשמונה עשר שרים בלבד.

יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן הביעו את התנגדותם להגדלת מספר השרים בממשלה.

כעת מתברר כי דרעי אכן עומד מאחורי המילה שלו שלא להגדיל את הממשלה. על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', דרעי מבקש מראש הממשלה לתת שר אחד לש"ס, אך שיהיה אחראי על שני תיקים.

לפי הדיווח, דרעי מבקש לכהן כשר הפנים ושר הדתות, כאשר שלושה מחבריו, יצחק כהן, משולם נהרי ויעקב מרגי יכהנו כסגני שרים במשרדי האוצר, החינוך והדתות.

הדיווח ב'ידיעות אחרונות', הבוקר

לפי הפרשנות ב'ידיעות אחרונות' נראה כי לדרעי יש סיבה נוספת: "אף שמפתח חלוקת התיקים מקנה לדרעי שני שרים, רוקם דרעי את התוכנית הזאת, שנועדה להגביר מאוד את כוחו בכך שיהיה הש"סניק היחיד סביב שולחן הממשלה, לספק אחיזה בשני משרדים חשובים למפלגה כמו האוצר והחינוך ולהקשות על חברים ברשימה לצבור כוח ולהתמודד על ההנהגה בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר