12 שנות מאסר לפלסטיני שניסה לחטוף ישראלים

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 12 שנים וארבעה חודשי מאסר על מוראד עלי חוסיין, שניסה לפני כשנה לחטוף ישראלים במושב אבטליון ולאחר מכן השליך בקבוקי תבערה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מוראד עלי חוסיין (אחיה ראב"ד - YNET)

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר מאסר של 12 שנים וארבעה חודשים על מוראד עלי חוסיין, שהורשע בניסיון לחטוף ישראלים ובהשלכת בקבוקי תבערה על רכבים.

חוסיין, פלסטיני בן 24 מקבטיה שבצפון השומרון, נכנס לפני כשנה לבית ביישוב אבטליון שבגליל התחתון, הוא ניסה לחטוף את הדיירים, זאת בכדי להביא לשחרור מחבלים מהכלא.

בעל הדירה, ישראל שי, הצליח להדוף אותו הוא ניסה להיכנס בשנית, כשהוא אוחז בידו האחת סכין ובידו השנייה אבן. בעל הדירה שחש בסכנה נטל את אקדחו האישי וירה לעבר רגליו של החשוד, שהצליח להימלט מהזירה.

למחרת, שב החשוד למקום והשליך בקבוק תבערה לעבר רכב שבו ישב תושב אחד הכפרים הסמוכים יחד עם קרובת משפחתו. הבקבוק פגע ברכב וגרם לשריפתו, אך איש לא נפגע. יום לאחר מכן שב החשוד בשלישית והשליך בקבוק תבערה לעבר תושב אשבל שיצא מהישוב לכיוון יובלים.

במאי 2014 הוגש נגדו כתב אישום חמור, בגין עבירות של ניסיון חטיפה לשם רצח או סחיטה, התפרצות, תקיפה בנסיבות מחמירות וסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה.

כאמור, היום נגזר דינו למאסר של 12 שנה וארבעה חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר