התוכנית 'חידודון' מחלקת 26 אלף שקלים

תורם אנונימי השאיר באולפני "קול ברמה" 26,000 שקלים וביקש: "גדולת מעלת הוויתור בין אדם לחברו - הביאו למאזינים את חשיבות הדברים". רוצים לזכות בפרס הכספי? (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמי מימון (צילום: ויקטור מזוז)

לפני מספר ימים הופיע באולפני רדיו 'קול ברמה' שליח שסיפר כי נתבקש למסור פרס כספי לטובת התכנית 'חידודון' בהגשתו של עמי מימון, במעטפה נמצא סכום של כ-26,000 שקל.

לפרס הכספי הנ"ל צורפו הוראות לחלוקת הפרס: "כתוב בצוואתו של רבי יהודה זאב ליבוביץ זצ"ל על גדולת מעלת הוויתור בין אדם לחברו וכן על מידת הרחמים ואי הרמת קול על חברו, וכל רצוני זה שיובא למאזינים על חשיבות הדברים עד כדי שיעשו זאת ממש".

צוות התכנית התכנס לקבל החלטה על חלוקת הפרס והוחלט כי לאורך הימים שבין ראש חודש ניסן ועד י' בניסן ישלחו המאזינים פקסים עם סיפורים על וויתורים שחוו בחייהם, בהפקת התכנית יבחרו את הסיפורים הנבחרים שיזכו את שולחיהם לעלות לשידור ולהשתתף בחידון על נושאי "בין אדם לחברו".

המאזין אשר יצלח את כל שלבי החידון יזכה בפרס כפסי של 26,000 שקל במזומן, בנוסף מידי יום יעלו באופן אקראי 4 מאזינים שיחייגו לאולפן לספר את סיפורם במידת הוויתור ויכנסו גם הם לחידון המשודר.

רוצים לזכות בפרס? כל שעליכם לעשות הוא להאזין לתכנית חידודון כל יום בין 14:00-16:00 לשלוח פקס עם סיפור על וויתר שקרה לכם - למספר פקס 03-5777799, לציין פרטים מלאים הכוללים: שם מלא, כתובת ומספר טלפון ליצירת קשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר