ירושלים:

בקבוק תבערה נזרק לעבר תומכי אלי ישי; אין נפגעים

בקבוק תבערה הושלך הערב לעבר תומכיו של אלי ישי לקראת סיום הפגנת תמיכה בו בשכונת הר נוף בי-ם. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. ישי עצמו יצא קודם לכן אל מאות הפעילים ואמר כי אנשי ש"ס "רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה. אף אחד לא יעצור אותנו. הכאב ענק כי לא הפסדנו בדמוקרטיה אלא בגניבה". דיווח (חדשות,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי, הערב (צילום: 'יחד')

בחירות 2015: מאות מתומכיו של אלי ישי, יו"ר מפלגת 'יחד' שלא עברה את אחוז החסימה, הגיעו הערב (שלישי) לתמוך בו מחוץ לביתו בשכונת הר נוף בירושלים. לקראת סיום האירוע, הושלך בקבוק תבערה מחלון אחד הבתים הסמוכים לעבר המפגינים. איש לא נפגע, המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

במהלך ההפגנה יצא ישי אל תומכיו ואמר להם: "אני אוהב אתכם, את כולם, את הפעילים, את ראשי המטות, וכל מצביעי יחד ועם ישראל. אני מודיע שאת המהפכה הזאת לא נעצור. אני כל כך מתחזק ומתעודד ממכם, האמונה שלכם בדרך שלנו מחזקת ומעודדת מאד".

כוחות המשטרה בזירה

ישי התייחס לכך שהמפלגה לא עברה את אחוז החסימה והטיח האשמות: "ידענו שזה יקרה, תיארנו לעצמנו והתכוננו לכל מיני תרגילים של פסילת קולות, הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים לא באלימות פיזית ולא באלימות מילולית. אנחנו את האמת נגיד, עשו כאן גניבת בחירות, הדמוקרטיה כאן נעלמה".

ישי תקף את תנועת ש"ס ואמר: "הם רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה, רדפו ופגעו בכל רבני המפלגה ותומכיה, כל מצביע ומצביע נפגע, אבל אני מודיע שאף אחד לא יעצור אותנו, אנחנו נמשיך ונבנה את התנועה בכל הכח, אנשים קרועים ועצובים".

ישי לא מסכים עם העובדה שהפסיד את הבחירות וטוען כי ההפסד הינו בגלל זיופים: "גנבו לנו את הבחירות והכאב ענק כי לא הפסדנו בדמוקרטיה אלא בגניבה. הקמנו תנועה להרבות אהבת חינם בעם ישראל למרות כל ההפרעות".

לדבריו: "למעלה מ-30 שנה אני פועל במערכות בחירות, אבל את האהבה הענקית שהייתה בבחירות האלו לא ראיתי מימי. רק בשביל לראות את השמחה והאחדות הזו היה שווה להקים את התנועה הקדושה הזו. כמה המנדטים האלו חסרים לעולם התורה, לשכבות החלשות. מי ייתן את הדין על גזילה של המנדטים האלו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר