משרד החוץ מאשר: אזרח ישראלי היה במטוס שהתרסק

משרד החוץ אישר כי על מטוס 'ג'רמן ווינגס' שהתרסק בהרי האלפים שהה אזרח ישראלי, אייל באום בן 39 מהוד השרון. הודעה נמסרה למשפחתו. 150 בני אדם נספו באסון (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |

חברת התעופה הגרמנית "ג'רמן ווינגס" העבירה לישראל עדכון רשמי כי אזרח ישראלי, אייל באום בן 39 מהוד השרון, היה על הטיסה שהתרסקה בהרי האלפים בשוויץ והוא ככל הנראה נספה יחד עם 150 הנוסעים ואנשי הצוות. במשרד החוץ אישרו את הדברים. הודעה נמסרה למשפחתו.

כזכור, לפני מספר שעות (שלישי) התקבלה במשרד החוץ פנייה ממשפחה ישראלית שדיווחה כי קרוב משפחתם אמור היה לעלות על הטיסה שהתרסקה. מדובר בישראלי שמתגורר בשנים האחרונות בברצלונה. במשרד החוץ פנו לגורמים השונים בגרמניה ובצרפת וכאמור, כעת התקבל אישור רשמי כי הוא אכן עלה על הטיסה.

מוקדם יותר הערב הודיע משרד הפנים הצרפתי כי נמצאה הקופסה השחורה של המטוס והיא צפויה לסייע לחוקרים בכדי להבין מה גרם להתרסקות המטוס הגרמני.

מטוס ה"איירבוס" של חברת "ג'רמן ווינגס" המריא מברצלונה בדרכו לדיסלדורף בשעה 09:00 שעון מקומי, כאשר בשלב מסוים אבד עמו הקשר. רק לאחר שעות רבות הצליחו כוחות החילוץ להגיע לאזור ההתרסקות, אזור הררי שהגישה אליו אינה פשוטה כלל. על פי הערכות, אין ניצולים בהתרסקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר