מסתמן: אורלי לוי אבקסיס לא תהיה שרה

למרות שהוקפצה למקום השני ברשימת ישראל ביתנו, ח"כ אורלי לוי אבקסיס, ככל הנראה לא תתמנה לשרה בממשלה הבאה. במקומה, סופה לנדבר תישאר במשרד הקליטה (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אורלי לוי אבקסיס (פלאש90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: היום (רביעי), תוטל הרכבת הממשלה באופן רשמי על ראש הממשלה בנימין נתניהו, על ידי נשיא המדינה ראובן ריבלין, ובכך יפתח בצורה רשמית המו"מ הקואליציוני.

אולם עוד קודם המשא ומתן הרשמי, אמרו בכירים בליכוד כי במידה ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו יקבל את אחד משלושת התיקים הבכירים, עם סיכוי רב לתיק החוץ, הוא יקבל תיק אחד נוסף ומשמעותי הרבה פחות.

לטענתם, מדובר יהיה במשרד העלייה הקליטה שנמצא כמה שנים בידי ישראל ביתנו. על פי הערכות במידה והמפלגה תקבל את התיק שוב, תחזיק בו שוב חברת הכנסת סופה לנדבר.

הנפגעת העיקרית מהמהלך, היא מי שהוקפצה בבחירות למקום השני בישראל ביתנו, חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס שכבר תפרה חליפה, והייתה אמורה להתמנות לשרה. כעת, היא תיאלץ להישאר חברת כנסת.

יו"ר מפלגתה, ממשיך לדבוק בדרישתו לקבל לידיו את תיק הביטחון ולהחליף את השר הנוכחי משה בוגי יעלון עימו היה לו סכסוך פומבי מאז מבצע צוק איתן. הערכה היא כי הדרישה לא תתקבל וליברמן ייאלץ להסתפק בתיק החוץ, נוכח מספר המנדטים המועט שקיבל בבחירות.

כזכור, אמש נועד ליברמן לפגישה ב-4 עיניים עם נתניהו על הרכבת הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר