ארה"ב: הילדים הגיעו להלווית אמם וגילו שהיא עדיין בחיים

סיפור מוזר התרחש השבוע בארצות הברית, כאשר בני משפחה הגיעו להלווית אמם. כשהביטו בארון גילו כי הגופה היא של אשה זרה, מיהרו לבית החולים ומצאו את האם בחיים (בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

בני משפחה בארצות הברית, הגיעו למסע הלוויה של אמם, אולם רגע לפני שזו החלה, הם ביקשו לראות הגופה בארון הקבורה. אלא שאז הם נדהמו לגלות כי אין זו אמם בארון, אלא אישה אחרת שהם אינם מכירים.

הילדים ההמומים נתקפו חרדה וכשהם עדיין מבולבלים מהסיטואציה המקוממת, הם עזבו את המקום ומיהרו לבית החולים בו אושפזה אמם כמה ימים קודם לכן וגילו כי היא בחיים.

אחד מבני המשפחה סיפר ל"ישראל היום" על שאירע באותן דקות ששינו שוב את חיי המשפחה: "ברגע שפתחנו את הארון ידענו שקרתה טעות גדולה. כולנו חזרנו לבית החולים וראינו שאימא בסדר גמור. היא אפילו שאלה אותנו למה לא ביקרנו אותה כל כך הרבה זמן".

הוא הוסיף כי "הצוות רפואי אמר כי הם מצטערים על הבלבול. אבל עבורנו מדובר בטראומה של ממש. היינו צריכים להודיע למשפחה המורחבת על מותה ואח"כ על כך שהיא בחיים".

על עצם הסיפור מתח הבן ביקורת נוקבת: "מישהו צריך להיענש על כך, זו טעות שלא יכולה לקרות". הילדים מיהרו לגשת לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה. בבית החולים מיהרו להגיב וטענו כי הנושא ייבדק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר