מקצצים בתקציבים

דרעי לפעיליו: ש"ס במצב כספי קשה, גייסו תרומות

אחרי הירידה לשבעה מנדטים, בתנועת ש"ס נקלעו לקשיים כספיים. בשל כך, יו"ר התנועה אריה דרעי פנה במכתב לפעילים בו הוא מבקש מהם לגייס תרומות מאנשים, ואף מבטיח להיות התורם הראשון. במקביל, מנכ"ל התנועה חיים ביטון, הודיע לראשי המטות כי בעקבות הקשיים הוחלט לקצץ 20% מהתקציב שהובטח (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בחובות. יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: כשבוע לאחר הבחירות, נראה כי תנועת ש"ס נמצאת בצרות כספיות. ממכתבים של יו"ר ש"ס אריה דרעי ומנכ"ל ש"ס חיים ביטון עולה כי המפלגה נמצאת בבעיה כספית קשה, ומקצצת 20% מתקציבי המטות ברחבי הארץ ויתרה מכך - אריה דרעי מבקש מהפעילים לגייס תרומות עבור ש"ס.

ככל הנראה, בש"ס היו בטוחים שיצליחו לגרוף לפחות עשרה מנדטים, ולפי זה גם הוציאו את כמות הכספים, שצפו שיקבלו ממימון בחירות, אך לבסוף המפלגה נחלשה לשבעה מנדטים, מה שהכניס אותה לחובות גדולים.

יו"ר ש"ס שיגר במהלך השבוע מכתב לראשי הסניפים והמטות ברחבי הארץ, וסיפר להם על המצב הקשה בו ש"ס נמצאת: "בעקבות ירידת המנדטים מצבה הכספי של התנועה קשה, ומנגד ההוצאות וההתחייבויות שנטלנו על עצמנו במערכת הבחירות גבוהה מאוד, והדבר רובץ כעת כנטל כבד על כתפיה של התנועה".

לדברי דרעי: "דרכה של תנועת ש"ס מאז ומעולם לעמוד בהתחייבויותיה, על כן אני פונה בקריאה נרגשת לכל נציגנו ותומכנו לחלץ חושים ולתרום מעט לכיסוי החובות הכבדים".

דרעי מבקש מהם להתרים כפי שהחוק מתיר עד סך של 2,300 שקל מכל אדם, כשהוא מתחייב להיות התורם הראשון ולהביא עשרה תורמים נוספים.

מכתב דומה שיגר מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, לראשי המטות, בו הוא מספר על מצבה הקשה של ש"ס, ומעדכן כי הוחלט לקצץ סך 20% מהתקציב שהובטח: "אנו משאירים לכם את ההחלטה איך ובמה לקצץ: בין קיצוץ בשכר הפעילים, בין בעמידה על המקח מול ספקים ובין באי-תשלום למי שהתחייב לעבוד ולא עשה זאת", מפרט ביטון.

בתנועת ש"ס אשרו את הפרטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר