מרכיבים ממשלה

נתניהו החליט: הכספים של גפני, תיק הבריאות לליצמן

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראשי 'יהדות התורה' חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן והודיע כי ח"כ גפני יקבל את ראשות ועדת הכספים וח"כ יעקב ליצמן יקבל את תיק הבריאות • יו"ר ש"ס אריה דרעי שייכנס בצהריים לפגישה יקבל את תיק הפנים • טרם ברור האם יקבל גם את תיק הדתות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בצהריים (רביעי) עם ראשי 'יהדות התורה' חברי הכנסת משה גפני ויעקב ליצמן, פגישה ראשונה מאז הבחירות.

במהלך הפגישה הודיע נתניהו לגפני כי הוא החליט להיענות לבקשה ולהעניק לו את ראשות ועדת הכספים.

יעקב ליצמן קיבל גם הוא את מבוקשו והוא יכהן כסגן שר הבריאות במעמד שר.

במהלך הפגישה הדגיש נתניהו בפני השניים כי הם השותפים הטבעיים שלו בממשלה וכי הם נאמנים לממשלה שלו - כך היה וכך יהיה.

בסיום הפגישה אמר ליצמן ל"כיכר השבת" כי "הייתה אווירה טובה במהלך השיחה עם נתניהו, מעכשיו מעשיו יקרבו אותנו או ירחקו אותנו. סיכמנו היום על פתיחת המשא ומתן הקואליציוני".

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" מיד לאחר הפגישה עם נתניהו כי "יש כוונה לשיתוף פעולה בין הליכוד למפלגות החרדיות, הייתה פגישה ארוכה וטובה. אני מקווה שעכשיו נקים את צוות המשא ומתן שלנו שידון בנושאים העיקריים בנושאי דת ומדינה".

במהלך השבוע האחרון דרשו במפלגת 'כולנו' את תפקיד יו"ר ועדת הכספים, בטענה כי אם משה כחלון יהיה שר האוצר הרי שבכדי להצליח הוא זקוק גם לוועדת הכספים.

אך אתמול בערב נפגש נתניהו עם משה כחלון ודן עמו גם בנושא הזה, כאשר הושגה הסכמה כי גפני יהיה יו"ר הוועדה וכי הוא יעבוד בשיתוף פעולה עם כחלון שיכהן כשר האוצר.

יצוין כי הצהריים, בשעה 15:00, צפוי יו"ר ש"ס אריה דרעי להגיע לפגישה עם נתניהו ולדרוש את תיק הפנים והדתות.

דרעי צפוי לשמוע שהוא מקבל את תיק הפנים, אך השאלה הגדולה היא האם דרעי יקבל היום את השליטה גם על משרד הדתות עליו נלחמים גם ב'הבית היהודי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר