נתניהו נפגש עם אריה דרעי; "לא דיברו על תיקים"

יו"ר ש"ס אריה דרעי נועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כ-40 דקות, אך לטענת מקורביו "הפגישה עסקה בקווי היסוד של הממשלה ובנושאים ביטחוניים ולא בתיקים" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי יוצא מלשכת ראש הממשלה (צילום: כיכר השבת)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: הסתיימה פגישתם של יו"ר ש"ס אריה דרעי וראש הממשלה בנימין נתניהו במשרד רוה"מ בירושלים.

בלשכת דרעי טענו כי בפגישה, שנמשכה 40 דקות, לא דנו השניים בנושאי התיקים. לדבריהם, "הפגישה עסקה בקווי היסוד של הממשלה ובנושאים ביטחוניים, לא שוחחו על תיקים".

יצוין כי המאבק המרכזי של דרעי בימים אלו הוא על הניסיון לקבל את תיק הדתות לידיו, דרעי יצטרך להכריע את 'הבית היהודי' שמתעקשים שהתיק יישאר בידיו של ח"כ אלי בן דהן.

מוקדם יותר נפגש ראש הממשלה עם חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני, בפגישה סיכמו הצדדים כי גפני יכהן כיו"ר ועדת הכספים וליצמן יכהן כסגן שר הבריאות במעמד שר.

בתוך כך, גורמים ב'יהדות התורה' מתחו בצהריים ביקורת על יו"ר ש"ס אריה דרעי ואמרו לאתר nrg כי הסיבה שהוא מתעקש שמספר השרים לא יעלה הוא כי דרעי רוצה "לשמור על שליטתו".

לדברי הגורמים ב'יהדות התורה': "העקשנות שלו תפגע בכולנו, גם בש"ס וגם ביהדות התורה. זה אינו נובע מחשש של דרעי מהוצאה ציבורית מופרזת, אלא מתוך רצון לשמר את השליטה שלו במפלגתו. במידה ואכן כמות השרים המותרת לא תעלה, גם ועדת הכספים לא תהיה בידי "יהדות התורה" ובמקומה נקבל ועדה בינונית אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר