מפתיע: אמיר חצרוני התנצל בפני המרוקאים

הפרופ' אמיר חצרוני, שהתבטא באופן קשה נגד עדות המזרח, התנצל בשידור בפני העדה המרוקאית על הדברים שאמר: "אין לי שום דבר נגד המרוקאים. אני מתנצל" • האזינו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אמיר חצרוני (מתוך דף הפייסבוק של אמיר חצרוני)

ימים אחדים לאחר שעורר סערה בדבריו החריפים נגד המזרחיים, פרופסור אמיר חצרוני מתנצל על דבריו ואמר כי לא הייתה לו כל מטרה לפגוע בעדה המרוקאית.

בראיון ליוסי בן עטר ברדיו "גלי ישראל", אמר חצרוני: "אני אומר שאני לא התכוונתי לפגוע בציבור מרוקאי, שאין לי דבר נגד נגד הציבור המרוקאי ואני אומר את זה עכשיו בצורה מאוד ברורה. יותר ברור מזה לא יכול להיות".

לדבריו, "אני לא יכול לבקש סליחה על זה שאנשים שמעו אותי אומר דבר אחד ופירשו את זה באופן אחר. לא הייתה לי כוונה לפגוע במרוקאים, זו לא הייתה כוונתי. אם הם נפגעו אני מתנצל. אני מצטער מאוד שנפגעתם". הוסיף.

כזכור, חצרוני, הידוע בהתבטאויות מעוררות המחלוקת, תקף את אשת הטלוויזיה אמירה בוזגלו כשהטיח בה: "שום דבר רע לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם". לאחר מכן הוא הוצא מהאולפן באמצע השידור.

הסערה התחוללה לאחר שחצרוני כתב בדף הפייסבוק שלו בנוגע לתוצאות הבחירות: "למה זה קורה בכל בחירות? האשמה כמובן בסבא של יריב בן אליעזר ובחוק השבות. אם לא היו נישואין ללא סלקציה לכל מיני יהודים, וספק יהודים, וחצי יהודים ממדינות ליגה ג' שהגורם המאחד אותם הוא לנשק קמעות, לאכול חומוס, לשתות בורשט, לקחת קצבאות ולריב עם העולם - בוז'י היה לוקח את הבחירות בהליכה".

"זו לא משאלת לב אלא ניתוח קר ומחושב של מי הצביע למי. אמנם בלי עולים, הערבים היו מקבלים יותר מנדטים, אבל עדיף מיעוט גדול של אחמד טיבי על רוב של מירי רגב", הוסיף.

דבריו גרמו לכך שמפכ"ל המשטרה הנחה את ראש אגף החקירות במשטרה, ניצב מני יצחקי, לבדוק האם בדבריו של חצרוני יש עבירה פלילית, משם הסתה כנגד ציבור שלם, ואם כן לפתוח בחקירה מיידית כנגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר