הקרב על ועדת הכספים

משה כחלון הודיע על ביטול פגישת המו"מ עם 'הליכוד'

יו"ר מפלגת 'כולנו' משה כחלון הורה לצוות המשא ומתן של מפלגתו לבטל את פגישת המשא ומתן הקואליציוני עם צוות הליכוד שתוכנה להתקיים הבוקר במשכן הכנסת • הרקע לביטול הגישה היא הבטחה שנתן ראש הממשלה בנימין נתניהו ל'יהדות התורה' לקבל את ראשות ועדת הכספים (אקטואליה, פוליטי)

משה כחלון (צילום: פלש 90)

קשיים בדרך להרכבת הממשלה: יו"ר מפלגת 'כולנו' משה כחלון הורה הלילה (חמישי) לצוות המשא ומתן של מפלגתו לבטל את פגישת המשא ומתן הקואליציוני עם צוות הליכוד שתוכנה להתקיים הבוקר במשכן הכנסת.

במפלגת 'כולנו' הסבירו כי כחלון החליט לבטל את הפגישה בעקבות ההבטחות של בנימין נתניהו לתת את ראשות ועדת הכספים ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני.

"בעקבות המעשה הפוליטי של הליכוד של חלוקת תפקידים על חשבון כלי העבודה הדרושים להורדת מחירי הדיור וטיפול ביוקר המחיה עוד לפני שצוותי המשא-ומתן הקואליציוני ישבו - הורה יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון לצוות המשא-ומתן של המפלגה לבטל את הפגישה עם צוות הליכוד", נאמר בהודעת 'כולנו'.

במפלגת 'הליכוד' אמרו בתגובה כי "הצעד שבו נקט משה כחלון תמוה בעינינו ומיותר. הציבור מצפה להקמת ממשלה במהירות לטובת כל אזרחי ישראל - והמקום לבירור הנושאים והמחלוקות הוא סביב שולחן המשא ומתן הקואליציוני".

כחלון, כתב אמש דף הפייסבוק שלו: "שמעתי שבמקום לעסוק בטיפול במצוקת הדיור ובהורדת יוקר המחיה, מישהו חושב שדחוף יותר לחלק את כלי העבודה הנדרשים לשם כך באופן פוליטי וחסר היגיון חברתי".

"איש לא ניהל איתנו עדיין משא ומתן ולכן איש לא יכול היה להסכים בשמנו לדבר וחצי דבר. האזינו לדברים שאני אומר בקולי או על ידי מי שהוסמכו לכך. כל היתר זה ספינים של בעלי עניין", הבהיר כחלון.

אמש, במהלך פגישה של נתניהו עם משה גפני ויעקב ליצמן, אמר להם נתנהו כי הוא מעוניין לראות אותם חוזרים לתפקידים בהם כיהנו - ראשות ועדת הכספים ותיק הבריאות.

בשעות הערב אמש קיבל נתניהו מהנשיא ראובן ריבלין את המנדט להרכבת הממשלה ובמהלך היום יתקיימו פגישות משא ומתן עם המפלגות השונות בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר