הבוקר: נהגי חברת 'אגד תעבורה' שובתים

ועד העובדים בחברת 'אגד תעבורה' משבית החל מלפנות בוקר למשך מספר שעות את עבודתם. עשרות אלפי נוסעי החברה ברחבי הארץ נפגעים בעקבות השביתה (תחבורה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ועד העובדים בחברת אגד תעבורה המאוגד בארגון כוח לעובדים השבית החל מלפנות בוקר (חמישי) את עבודתם בכל רחבי הארץ. השביתה צפויה להסתיים בשעות הבוקר ולעת עתה תתרחש רק היום.

כתוצאה מהשביתה נפגע השירות בערים: אשדוד, נתניה, אשקלון, קרית גת, קרית מלאכי, אופקים, נתיבות, שדרות ואלעד. כמו כן ביישובי עוטף ירושלים, מבשרת ציון, מעלה אדומים, פסגת זאב וגבעת זאב ויישובי עוטף עזה וקווים בינעירוניים רבים לבני ברק, ירושלים ולבאר שבע.

ההודעה על השביתה זכתה לתמיכת ועד העובדים באגד (חברת האם של אגד תעבורה). מאיר אסור יו"ר וועד העובדים של אגד, אמר: "חברנו הנהגים מאגד תעבורה יוצאים לשביתה כללית. זהו מאבק ארוך וצודק מאין כמוהו של העובדים שהנהלת אגד תעבורה מנסה להפוך מעובדים לעבדים. זהו מאבק שכל נהג ונהג חייב להזדהות איתו".

במרבית המקומות מתנהלת השביתה כמתוכנן, אך לפי ועד העובדים במקומות מסוימים משתמשת הנהלת אגד תעבורה בנהגים מושאלים מאגד. באשקלון היכה נהג מושאל את רכז התחבורה הציבורית בכוח לעובדים אסף בונדי במהלך פעילות הסברה בסניף. תלונה תוגש במשטרת אשקלון.

"אנו מצרים על כך שבמסגרת ניסיונה לשבור את השביתה חוצה ההנהלה קווים אדומים. אנו קוראים להנהלת החברה אשר ניהלה עד עתה משא ומתן עקר לפתוח את חילוקי הדעות בשולחן המשא ומתן". נמסר מהוועד.

הנהלת אגד תעבורה הביעו זעם על הצעד המפתיע של ועד העובדים ומסרו בתגובה: "אנו מתנצלים בפני ציבור לקוחותינו על שוועד העובדים לא למד את הלקח מהאירוע הקודם, בו הוא השבית את השירות ללא התראה וללא כל סיבה, ופגע בשגרת היום של עשרות אלפי נוסעים ברחבי הארץ. אנו מכבדים את זכות העובדים להתאגד אבל סבורים, כי על הוועד להפגין כבוד רב יותר כלפי הנוסעים ולמתן את הנכונות שלו לפגוע בהם שוב.

"דומה, כי ועד העובדים התאהב בנשק ההשבתה ושוב בוחר לעשות בו שימוש לא אחראי ונמהר מדי. לצערנו, גם הפעם זו תהיה שביתה מיותרת, שלא תשיג דבר למעט נוסעים כועסים, ולכן אנו קוראים לוועד לגלות אחריות ולדבוק במסלול ההידברות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר