האב שוחרר; האם הילד מאלעד אכן הוזנח?

אחרי חקירה החליטה המשטרה לשחרר בתנאים מגבילים את תושב אלעד שנעצר בחשד להזנחת בנו. גורמים באלעד טוענים, שהילד בסה"כ התחבא ונעלם והאב חיפש אותו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הקרטון (דובר המשטרה)

לאחר שעות רבות של חקירה בתחנת המשטרה בראש העין, המשטרה החליטה הבוקר (חמישי), לשחרר את האב בן ה-30, תושב אלעד, שנעצר אתמול בחשד להזנחה חמורה של בנו בן הארבע.

האב שוחרר בתנאים מגבילים, וזאת בכדי שיוכל לטפל בחמשת ילדיו הנוספים. השוטרים העבירו את הטיפול הלא פלילי, לשירותי הרווחה במטרה שאלו יבדקו האם האב יוכל להמשיך ולגדל את ילדיו.

אמש נמצא הילד משוטט לבד במרכז מסחרי בעיר מגוריו, כשהוא נמצא במצב קשה של הזנחה. על פי על פי חשד המשטרה, הפעוט "התגורר" זה מספר ימים בתוך הקרטון שם הוא גם ישן בלילות. אביו של הפעוט, כבן שלושים נעצר בחשד להזנחת חסר ישע. הפעוט נלקח לתחנת המשטרה כשהוא מלוכלך ולגופו טיטול שלא הוחלף זמן רב.

"הילד היה במצב הזנחה קשה מאוד, וגם לנו שכבר ראינו כמעט הכול היה קשה לראות את המצב שלו. הזדעזענו לראות אותו ולהבין שכנראה כבר כמה ימים הוא משוטט לבדו ברחובות וישן בתוך קרטון", אמרו במשטרה.

מנגד גורמים באלעד, המכירים את המשפחה, טוענים, כי לא מדובר כלל בהזנחה. לטענתם, בשעה 13:00 בצהרים, הילד עשה את דרכו מהתלמוד תורה יחד עם אחיו, ובמהלך משחק ביניהם הוא התחבא לו. שלוש שעות לאחר מכן מצאה אותו המשטרה.

לפי אותם גורמים, ההורים דווקא חיפשו אחר הילד, ופנו באותם שעות של היעדרות בנם לגמ"ח ילדים אובדים באזור מגוריהם, והאזרחים יחד עם השוטרים מצאו את הילד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר