מותג חדש לרשת האופנה Mekimi

מקימי, רשת האופנה לנשים וצעירות ממשיכה להבריק ולהתחדש, והפעם בקולקציית נוצצת וחדשה לבנות הנעורים, תחת שם מותג חדש: Mekimi Teen • כל הפרטים (משפחה)

(צילום: מקימי)

קולקציית Teenמוקפדת ומאופיינת בדגמים קלאסיים עם טוויסט אופנתי מהודר. השמלות והפריטים נוצרו מבדים מעודכנים ומגוונים: סאטן, תחרה, ברוקד ובדי רשת מודפסים. השילובים בקולקציה זו באים לידי ביטוי בבדים ובאבזור האקסוסריז סביבם. ביחד, הם מעניקים לגזרות את הייחוד האופנתי, החדשני והחגיגי, המאפיין את מהות הנערות.

שי-לי הלאלי כהן, ורחלי זילברליכט מעצבות הבית של Mekimi, יצרו יחד ליין חדש, חגיגי ומרהיב ללקוחות הצעירות שאוהבות ומעריצות את הקו המיוחד של Mekimi. הקולקציה הצעירה "מתכתבת" עם הקו האופנתי המצליח של הרשת, המאפשר הקפדה על עדכניות אופנתית שאינה חורגת מקו צנוע, ומאידך - גזרה מחמיאה בעיצוב נקי ומתוחכם, כיאה לגילן. מגוון הפריטים בקולקציה מתרחב מיום ליום, אך כבר עתה ניתן למצוא בחנויות עשרות פריטים שיהוו את הבסיס לבגדי החגים, המסתערים עלינו לטובה.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא חצאיות כפלים עומדות, חצאיות קלוש ופליסה, שמלות כפלים מבדים קשיחים ואת מיטב האופנה. הקולקציה מורכבת מפריטים שאפשר בקלות לשלב ביניהם לפי הטעם (mix & match), ולשוב הביתה עם אאוטפיט מושלם לחג, לחול המועד וליום יום. לרגל ההשקה, חברות המועדון המרוויחות כבר מהקנייה הראשונה, מקבלות הנחה של 75 שקלים מקנייה מעל 300 שקלים.

עמרם ביטון , מנכ"ל החברה אומר כי "כל העת אנו מקבלים פניות מאימהות שאוהבות את הקולקציה שלנו ושואלות 'מתי יהיה גם לבנות שלנו?...'. לאימהות אלה ולבנותיהן, אנו שמחים להציג את המותג החדש שתוכנן ועוצב בקפידה ע"מ לענות במדויק על צרכי בנות העשרה. עבורן תפרנו פתרונות עיצוביים יצירתיים כיצד להתלבש יוקרתי ולא יקר, אופנתי ומעודכן ומעל הכול, להישאר צנועה".

Mekimi Teen זמינה ומוצעת ללקוחות בחנויות הבאות: ירושלים - סניפים קניון מלחה, סנטר 1 וכנפי נשרים. בני ברק - רבי עקיבא 77 ורבי עקיבא 11, אשדוד, בית שמש, רעננה ורחובות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית