המכינה החרדית של האוניברסיטה העברית מגשרת בין האקדמיה לקריירה משגשגת

המכינה החרדית של האוניברסיטה העברית, מעניקה לך הזדמנות ללמוד באוניברסיטה היוקרתית בישראל. כל הפרטים לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית במכינה לחרדים של האוניברסיטה העברית: מסלולים, תחומי לימוד רישום ועוד (לימודים)

המכינה החרדית באוניברסיטה העברית (יחסי ציבור)

המכינה החרדית הוקמה ע"י האוניברסיטה העברית בירושלים, במטרה לאפשר למגזר החרדי להשתלב בלימודים אקדמיים באוניברסיטאות, על מנת לרכוש מקצוע מבוקש בשוק העבודה וזאת בכדי להבטיח את עתידם הכלכלי.

בוגרים של האוניברסיטה העברית, מצליחים בשיעורים גבוהים בשוק העבודה בתפקידי ניהול ובתפקידי מפתח אחרים, כמו גם במשרות ציבוריות בעלות השפעה רבה על סדר היום הציבורי, ובעסקים פרטיים מובילים.

המכינה החרדית של האוניברסיטה העברית מכינה את הסטודנט ללימודים גבוהים, מציעה שילוב של מצוינות אקדמית, מרצים בכירים מהאוניברסיטה העברית, מחויבות מוקפדת להלכה , המותאמת לצרכי הציבור החרדי. הלימודים מתקיימים תוך שמירה על הצביון החרדי של המקום על כל המשתמע מכך. בנוסף, כל תלמיד מקבל ליווי אישי ומקצועי לאורך לימודיו.

בתום הלימודים מקבלים הסטודנטים במכינה תעודה מטעם האוניברסיטה העברית שהיא המוסד להשכלה גבוהה האיכותי ביותר בארץ. מירב מוסדות הלימודים בארץ מכירים בתעודה לצורך קבלה ללימודי תואר ראשון.

פתיחת הלימודים בתאריך י"ד סיון תשע"ה (1 ביוני 2015 למניינם).

תחומי לימודים במכינה מתקיימים 2 מסלולים: א. מסלול מדעי הרוח והחברה. ב. מסלול מדעי הטבע. עם גמר הלימודים התלמיד יכול להתקבל לכל חוג לימודים באוניברסיטה בהתאם להישגיו במכינה.

בשונה מלימודים לתעודת בגרות המתפרשים על שבעה תחומים שחלקם אינם רלוונטיים ללימודי התואר, לימודי המכינה מיועדים ומתאימים לתואר הרצוי בסוף מסלול המכינה. עיקר הדגש הינו על אנגלית, מתמטיקה ולשון, כאשר במסלול מדעי הטבע מתקיים קורס בפיסיקה, ובמסלול מדעי הרוח והחברה מתקיימים קורסים בסטטיסטיקה וכלכלה או מקצוע אחר על פי בחירה.

תעודה תעודת המכינה הניתנת בסיום המסלול היא תעודה רשמית של האוניברסיטה העברית – מהמוסדות האקדמיים הנחשבים בעולם, תעודה שכזו מסייעת בפתיחת דלתות בכל יעד.

תעודת המכינה מהווה תחליף מלא לתעודת הבגרות כאשר יש לה יתרון מובנה בכך שהיא מותאמת לשילוב התלמיד באוניברסיטה ומתמקדת בתחומים האקדמיים הספציפיים שאותם עתיד הסטודנט ללמוד בתואר.

קהל יעד הלימודים במכינה מיועדים לגברים מהציבור החרדי, בעלי רקע תורני, ובעלי מחויבות איתנה לאורח החיים החרדי.

הניסיון מלמד שעל ידי השקעה והתמדה בלימודים ניתן להדביק את פערי הידע המקצועי של התלמיד החרדי בזמן קצר יחסית.

אנו בטוחים שבס"ד, נוכל להביא את התלמידים לרמה גבוהה ולהכין אותם לשלבים הבאים ברכישת השכלה ו/או תעסוקה.

(יחסי ציבור)

התאמה וקריטריונים למלגה הלימודים מתאימים לכל חרדי , כאשר גברים מעל גיל 23 (או כאלו שמעמדם הצבאי הוסדר על ידי שירות או פטור צבאי) שלמדו עד גיל 18 בישיבות חרדיות זכאים למלגה מטעם הות"ת (ועדת תכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה).

סגל מרצים בולט השיעורים מועברים על ידי סגל מרצים בכיר מהאוניברסיטה העברית

מקום לימודים הלימודים מתקיימים בקמפוס נפרד בהר הצופים, במבנה חדיש ומפואר. כיתות הלימוד מאובזרות בציוד הוראה מתקדם, הכיתות נוחות ללימוד ונעימות למראה. הנהלת המכון משקיעה מאמצים רבים בחוויית למידה מתוך תנאים פיזיים אופטימליים של התלמיד על מנת לתת את מלוא הרגשת הנוחות.

ימים ושעות הלימודים מתקיימים בשעות אחה"צ והערב 5 ימים בשבוע.

משך הלימודים- 12 חודש. הכוללים 3 סמסטרים- סמסטר קדם מכינה ו-2 סמסטרים של המכינה. במקביל ללימודים מתקיים קורס פסיכומטרי המסובסד על ידי המכינה

לפרטים נוספים צור קשר בטל: 02-5636851.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר