ערב פסח תשע"ה ב'כיכר השבת': צ'אט עם מומחי כשרות ורפואה

אלפי משתמשים ביקרו בממשק המיוחד של "מאוחדת" ו"כיכר השבת", ושלחו אלפי פניות למומחים הרב יוסף זריצקי והד"ר דוד מורל. יש לכם שאלה? הצ'אט יפעל גם היום (כיכר,פסח)

שו"ת מיוחד לערב פסח (צילום: שאטרסטוק)

קופת חולים "מאוחדת" והאתר החרדי המוביל - "כיכר השבת", מאפשרים זו השנה השנייה ברציפות, לגולשים החרדים לקבל מידע רפואי והלכתי לקראת חג הפסח תשע"ה בממשק יחודי שהוקם במרכז האתר.

שיחות הצ'אט בין הגולשים והרבנים, יופעלו גם היום (רביעי) בין השעות 8:00 עד 10:00 בערב

בממשק, ניתנת לגולשים האפשרות לבצע חיפוש של תרופות במאגר ענק, ולדעת אם הן זוכות לכשרות לחג הפסח, מכילות קטניות או מוגדרות כ"חשש חמץ".

לטובת הגולשים שביקשו לקבל מענה מיידי וזמין, הועמד הערב (רביעי) שירות צ'אט, בו השיבו מומחים באופן ישיר ואישי לשאלות גולשים בנושאי רפואה והלכה.

לפניות בנושא ההלכתי השיב מומחה הכשרות הגאון הרב יוסף זריצקי ולשאלות בנושא הרפואי השיב הד"ר דוד מורל, מומחה בכיר לרפואת משפחה בקופת חולים "מאוחדת". אלפי גולשים נכנסו לממשק בשעתיים הראשונות להפעלת שירות הצ'אט. והמומחים ענו על פניות רבות.

באחת השאלות שנשלחה לד"ר דוד מורל, הוא נשאל האם שתיית יין קודם האכילה בליל הסדר היא דבר בעייתי. הד"ר מורל השיב כי אין בעיה בדבר, לאור העובדה שהוא נעשה בצורה חד פעמית. "כמובן שלכל אדם יש צורך להתאים את מה שנוח לו. אפשר להשתמש ביינות פחות חריפים" המליץ הד"ר מורל.

לכניסה למתחם המיוחד - הקליקו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר