התובע הצרפתי הודיע: "טייס המשנה ריסק את המטוס"

לאחר פיענוח הקופסה השחורה, הודיע היום התובע הצרפתי, כי ככל הנראה טייס המשנה, אנדרה לוביץ, ריסק את המטוס בכוונה, זאת לאחר שמנע מהטייס הראשי לחזור לתא הטיס (חדשות)

(ללא קרדיט)

התרסקות המטוס: יומיים אחרי התרסקות מטוס האיירבוס A320, התובע הצרפתי מאשר כי ככל הנראה טייס המשנה, אנדראס לוביץ בן ה-28, ריסק את המטוס בכוונה.

"היה ניסיון מכוון להשמיד את המטוס", אמר התובע הצרפתי ברייס רובין במסיבת עיתונאים שקיים במרסיי. הוא הוסיף: "הנוסעים הצליחו לצעוק ממש לפני הפגיעה בקרקע".

דברי התובע מגיעים לאחר פיענוח הקופסה השחורה, ממנה עולה, כי הטייס הראשי יצא מתא הטייס, וטייס המשנה נעל את הדלת וסירב לתת לו להיכנס בחזרה. הטייס הראשי ניסה לדפוק על הדלת במשך דקות ארוכות, אך כאמור טייס המשנה סירב בעקשנות.

מיד באותו הזמן, החל המטוס להנמיך גובה, במגדל הפיקוח ניסו ליצור איתו קשר שוב ושוב, אך ללא הצלחה. כל הפניות למטוס לא נענו על ידי הטייס. עשר דקות לאחר מכן, התרסק המטוס על הרי האלפים.

בתחילה העריכו כי מדובר בתאונה, אך כאמור לאחר פיענוח הקלטת, עולה כי ככל הנראה מדובר בהתאבדות מכוונת של טייס המשנה, שנותר בחיים בתוך תא הטייס עד להתרסקות.

בהתרסקות נהרגו 150 בני אדם, בהם הישראלי אייל באום ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר