עקיצה לכחלון

אטיאס: "בניגוד לשיח היום, אנחנו לא נדון על תפקידים"

צוות המשא ומתן של תנועת ש"ס בראשות אריאל אטיאס נועד עם צוות המשא ומתן של הליכוד • בפתח הפגישה הבהיר אטיאס את העקרונות עליהן תעמוד ש"ס במשא ומתן ושחרר עקיצה לעבר משה כלון: "לאור השיח של היום האחרון - תיקים ותפקידים, אנחנו מסרבים לדון על תיקים ותפקידים" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
צוות המו"מ של ש"ס (צילום: כיכר השבת)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: בשעה זו (חמישי) נפגשים צוות המשא ומתן של תנועת ש"ס בראשות השר לשעבר אריאל אטיאס עם צוות המשא ומתן של הליכוד בראשות חברי הכנסת יריב לוין וזאב אלקין, כאשר לדברי אטיאס הפגישה תעסוק אך ורק בנושא קווי היסוד של הממשלה ולא בתיקים ותפקידים.

כרגע הבעיה העיקרית של ש"ס מול הליכוד הוא תיק הדתות, כאשר ש"ס דורשים ומתעקשים לקבל את התיק אך מנגד גם 'הבית היהודי' רוצים את תיק הדתות בידיהם. בליכוד פועלים בימים אלו למצוא נוסחת פשרה שתהיה מקובלת גם על הבית היהודי וגם על ש"ס.

בפתח הפגישה, אמר אטיאס כי "אנחנו שמחים להיות כאן בפתיחת המשא ומתן עם הליכוד שמייצגים את ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו".

"אנחנו עברנו מערכת בחירות קשה וסוערת, לכלל אזרחי ישראל הייתה מערכת בחירות מאוד מורכבת וגם תנועת ש"ס עברה מערכת בחירות לא קלה, אבל אנחנו שמחים שהקב"ה לא עזב חסדו מאיתנו והגענו כאן בכוחות מחוזקים בשביל לייצג את מה שהבוחרים שלחו אותנו", אמר אטיאס.

אטיאס הוסיף ואמר: "אני רוצה להזכיר לכם, בעיקר לאור השיח של היום האחרון, תיקים ותפקידים, אנחנו מסרבים לדון על תיקים ותפקידים. מערכת הבחירות האחרונה היתה על דרך ועל יוקר המחיה ואנחנו רואים את עצמנו כמי שמניפים את הדגל הזה".

אטיאס סיפר על ישיבת הכנה שעשו עם יו"ר ש"ס אריה דרעי ועל כך שמועצת חכמי התורה מלווה אותם, ואמר כי "פה אנחנו צריכים לקבל את הדגלים שש"ס הלכה איתם לבחירות - אנחנו רוצים לעשות מע"מ אפס על מוצרי יסוד, אנחנו צריכים להחיות את הדיור הציבורי מחדש ולהגדיל את מלאי הדיור הציבורי דרך קרקעות המדינה ואנחנו רוצים להעלות את שכר המינימום".

"אנחנו לא נדון על תיקים ולא נדון על תפקידים לפני שהנושאים האלה יובררו", הבטיח אטיאס, "אני חושב שזה דבר נכון לאזרחי ישראל, הם מצפים לראות מה עושים הנבחרים שלהם אחרי שהם נבחרו, האם מה שמתעסקים זה תיקים או שמתעסקים בטובת האזרחים".

"זה הכוונה שלנו", המשיך אטיאס, "אני משוכנע שנמצא שפה משותפת עם נציגי ראש הממשלה כפי שהיה בשנים עברו, אנחנו נרצה להחזיר חלק מהדברים בוודאי".

אטיאס סיים את דבריו ואמר: "אני משוכנע שבעזרת השם תקום למדינת ישראל ממשלה טובה שאם ש"ס תהיה מרכיב מרכזי בה בוודאי שהיא תהיה יותר חברתית ויותר עם הפנים לאזרח ועם חמלה לאזרחים".

בטרם החל המשא ומתן הרשמי, אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי "הבחירות היו על דרך ולא על תיקים, לפיכך לא נדון כלל על נושא התיקים לפני שיסוכמו הנושאים החברתיים של ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר