חברי יהדות התורה נפגשו עם נציגי הליכוד: "נתקן את העוולות"

חברי "יהדות התורה", ח"כ משה גפני, יעקב ליצמן ומאיר פרוש, נפגשו עם נציגי 'הליכוד' למו"מ הקואליציוני. גפני: "נתקן את העוולות של הממשלה הקודמת ונהיה נאמנים" (בחירות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי יהדות התורה בפגישת המו"מ עם נציגי הליכוד (צילום: כיכר השבת)

חברי "יהדות התורה", חברי הכנסת משה גפני, יעקב ליצמן ומאיר פרוש, נפגשים בשעה זו (חמישי) עם חברי צוות המשא ומתן להרכבת הממשלה מטעם "הליכוד" לדון על קווי היסוד של הממשלה החדשה וכן על דרישותיהם הקואליציוניות בתחומי החקיקה והתקציבים, כמו גם התפקידים אותם יאיישו חברי הסיעה החרדית אשכנזית.

בפתח הפגישה אמרו הנציגים החרדים בחיוך כי הם יודעים שחברי הכנסת זאב אלקין ויריב לוין, מצוות המשא ומתן מטעם "הליכוד", סבלו בניהול הקואליציה האחרונה.

ח"כ משה גפני אמר: "הוכחנו כבר שאנחנו שותפים נאמנים וישרים ולא פוגעים בקואליציה בהכרזות פומביות". ח"כ יעקב ליצמן הוסיף בציניות: "אנחנו לא נעשה פוטש".

גפני הוסיף ואמר כי בכוונת חברי הסיעה "לתקן את העוולות שנעשו בידי הממשלה הקודמת. אנחנו יכולים להגיד את זה, "הליכוד" היה בממשלה הקודמת והם לא יכולים לומר זאת".

ח"כ מאיר פרוש אמר ל"כיכר השבת" בפתח המו"מ עם נציגי הליכוד: "אנו נדון היום בנושאים שקשורים לקווי היסוד של הממשלה, הקשורים לאורח חייו של הציבור החרדי ולא בחלוקת תפקידים ותיקים".

לדבריו, "ישנם עשרות חוקים, גזירות שהשיתו על הציבור החרדי בשנתיים האחרונות, וניסיון לשנות את הציביון היהודי במדינה. אנו נדרוש לחזור לפחות לסטטוס קוו שהיה בהסכם הקואליציוני לכנסת ה-18".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר