הנציגים החרדים נמנעו והתקציב השנוי במחלוקת אושר: "מכבדים את בג"צ"

מועצת עיריית ירושלים אישרה העברת תקציב ל"בית הפתוח", הנציגים החרדים נמנעו, וספגו ביקורת מנציגים דתיים לאומיים. חבר מועצה חרדי: "אנחנו מכבדים את החלטת בג"צ" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מועצת עיריית ירושלים אישרה היום (חמישי) את העברת התקציב ל"בית הפתוח" בעיר, וזאת בתמיכת חברי המועצה החילונים והימנעות חברי המועצה החרדיים.

אחד מחברי המועצה הדתיים טען הערב כי יציאתם של חברי המועצה מההצבעה שנערכה באולם מועצת העיר גרמה לאישור התקציב. "אם הם היו נשארים", הוא מבהיר, "התקציב לא היה מאושר".

עם זאת, חבר מועצה חרדי הדף את הביקורת בשיחה עם "כיכר השבת" וטען כי חברי המועצה החרדיים יצא מאולם מועצה מפני שהם מכבדים את החלטת בג"צ שניתנה לפני כשלוש שנים וחייבה את עיריית ירושלים לאשר תקציב לבית הפתוח מידי שנה.

הנציגים החרדים יוצאים מהדיון (צילום: באדיבות המצלם)

"אנחנו מכבדים את בג"צ ואלו שתמכו בהחלטה עשו בדיוק ההפך, אז שלא יבואו עלינו בטענות וינסו להוציא רע על שמנו בתקשורת. הביקורת צריכה להיות מופנית כנגדם", הוסיף חבר מועצה חרדי נוסף.

אם אתם מכבדים את החלטת העליון, מדוע התנגדתם לתקציב כשעלה השבוע לדיון בוועדת התמיכות?

"בוועדה אתה מצביע לפי העקרונות שלך, אתה לא מצביע לפני החלטה כזו או אחרת ולהצבעה שלך אין כל משמעות. היא לא יכולה לבטל את התקציב וזאת בניגוד להצבעה במועצת העיר ששם כאמור כיבדנו את החלטת השופטים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר