פרשת ההטרדות של הפלג הירושלמי

החשוד המרכזי אברהם טריגר שוחרר ל-3 ימי מעצר בית

בית המשפט שחרר לשלושה ימי מעצר בית את החשוד המרכזי בפרשת ההטרדות של הפלג הירושלמי, אברהם טריגר. גורם: "הוא שוחרר כי הודה, יוגשו כתבי אישום" (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
טריגר בבית המשפט (כיכר השבת)
פרשת ההטרדות של הפלג הירושלמי: כפי שקבע השופט ביום רביעי, החשוד המרכזי בפרשה, אברהם טריגר שוחרר היום (שישי), למעצר בית של 3 ימים בערבות אישית של 2400 שקל
בדיון ביום רביעי המשטרה דרשה להאריך את מעצרו בשבוע ימים, אך בית המשפט החליט להאריך רק ביומים, אלא אם יהיו התפתחויות מיוחדות והבוקר קבעה השופטת כי אין סיבה להשאירו במעצר בשלב זה.
במהלך הדיון דרשה המשטרה לאסור על טריגר להפעיל את המוקד הטלפוני של המאבק בחברות, המכונה 'קו המאבק',אך לעת עתה לא ניתן צו בנושא, ובית המשפט טען כי באם הפרקליטות רוצה בכך עליה לפנות לבית המשפט המחוזי.
עו”ד עזריאל קרבצוב, המייצג את טריגר, אומר ל"כיכר השבת", כי "הפרשה שהחלה בכותרות ענק, מסתיימת בקול ענות חלושה ומחוסר הוכחות על פעילות לא חוקית, כל 22 החשודים שוחררו. המשטרה ביקשה לעצור אותו לשבעה ימים ובית המשפט לא קיבל את הבקשה מה שמעיד כי אין כלום בתיק".
עו״ד הפליליסט הבכיר, ששי גז, שייצג אף הוא את העצור, אומר ל"כיכר השבת": "עצוב שגורמים מסויימים משתמשים במשטרת ישראל על מנת לנסות ולפגוע בחופש העיסוק, בתחרות בלתי לגיטימית. החשוד שייצגתי היום לא ביצע שום עבירה פלילית. המשטרה לא היתה צריכה לפגוע בו ולנסות למנוע תחרות. אני שמח שבית המשפט קיבל את עמדתנו. אני לא מעריך שיהיה כתב אישום אפשר לומר שאני בטוח שלא אבל נצטרך להמתין וימים יגידו".
מנגד גורם בכיר בענף הפרסום, הקשור לחברות גדולות שהתלוננו במשטרה, טוען כי לא כך הם פני הדברים וכי להערכתו יוגשו כתבי אישום בפרשה. הגורם אומר ל"כיכר השבת", כי ההליך של שחרור זמני ממעצר הינו הליך רגיל וקבוע גם אצל עבריינים "כבדים, מכיוון שהחשודים הודו במעשי הפשע, אין עילה להמשך החזקתם במעצר. "בטוחני שתוצאות המשפט שיערך בקרוב תהיינה חד משמעיות, ויעבירו מסר שהפשע אינו משתלם, גם אם עוטפים אותו באיצטלא "אידיאולוגית" כזאת או אחרת.
"הראיות למעשי הסחיטה וההטרדה הינם חד משמעיות ואני מציע להמתין להכרעת הדין הסופית, עצם "השמחה" על שחרורם הזמני של החשודים ממעצר רק מראה על חוסר הבנתם של המעורבים במעשי הפשע את מצבם העגום", דברי הגורם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר