מתקפה: "חברי המועצה החרדים בירושלים מוחלים על כבוד השבת"

אחרי אישור התקציב השנוי במחלוקת ל"בית הפתוח" בירושלים בהימנעות החרדים. חבר המועצה אריה קינג תוקף אותם בחריפות: "מה הם מועילים אם לא קשובים לרבותיהם?" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הנציגות החרדית נעדרת מההצבעה (באדיבות המצלם)
יום לאחר שמועצת עיריית ירושלים אישרה את העברת התקציב ל"בית הפתוח" בעיר, וזאת בתמיכת חברי המועצה החילונים והימנעות חברי המועצה החרדיים, דווקא חברי מועצה דתיים תוקפים בחריפות את הצעד החרדי.
יו״ר סיעת ירושלים מאוחדת בעירייה, אריה קינג, תקף הבוקר (שישי), את החלטת חלק מחברי המועצה החרדים לצאת מהאולם, מה שגרם לטענתו להעברת התקציב השנוי במחלוקת.
בשיחה עם ״כיכר השבת״, קינג נשמע נסער: ״במועצת העיר יש רוב דתי מוחלט, אך מה מועילים חברי מועצה, נבחרי ציבור אם על כבוד השבת הם מוחלים, על קדושת העיר הם מתפשרים, על שלמות העיר הם מוותרים ולהוראות רבניהם הם לא קשובים?״, הוא מאשים.
קינג הוסיף: ״הצטערתי עד בלי די, כשחזיתי במצעד נבחרי הציבור הדתיים הצועדים אל מחוץ לאולם מועצת העיר, ובכך מתנערים מהוראת גדולי רבני העיר, אשר הורו לנו למנוע בכול דרך את העברת הכסף לארגון שכול כולו ענייני סדום ועמורה״.
חבר מועצת העיר יצחק פינדרוס מיהדות התורה טען בתגובה ל״כיכר השבת״, כי דווקא הוא נשאר בעת הדיון בנושא, ואף הצביע נגד. מנגד, שאר חברי המועצה יצאו מהאולם ונמנעו מהצבעה.
חבר מועצה חרדי הדף אמש את הביקורת בשיחה עם "כיכר השבת", וטען כי חברי המועצה החרדים יצא מאולם מועצה מפני שהם מכבדים את החלטת בג"צ, שניתנה לפני כשלוש שנים וחייבה את עיריית ירושלים לאשר תקציב לבית הפתוח מידי שנה.
"אנחנו מכבדים את בג"צ, ואלו שתמכו בהחלטה עשו בדיוק ההפך, אז שלא יבואו עלינו בטענות וינסו להוציא רע על שמנו בתקשורת. הביקורת צריכה להיות מופנית כנגדם", הוסיף חבר מועצה חרדי אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר