אחרי פסח הטרור בעולם נגד יהודים יגבר

לפני שבת הגדול, הרב ניר בן ארצי במסר מיוחד, על מה שצפוי ליהודים אחרי חג פסח בכול העולם, היחסים עם ארצות הברית והמטרה: "ליישב את כל ארץ ישראל בדרום ובצפון" (יהדות)

(תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם הוא מחליט מה יהיה, מי יהיה ומי לא יהיה, אם זו ארץ או מדינה, נשיא או ראש ממשלה. עם ישראל צריך להבין שהבחירות שחלפו היו בידיו של בורא עולם. הקדוש-ברוך-הוא קנאי על אדמת הקודש וגם על ילדיו היהודים שבארץ ישראל. אם, חס ושלום, לא היה מתערב בורא עולם בבחירות, הייתה נמחקת ארץ ישראל ולאף אחד לא היה אכפת, לא לאמריקאים ולא לאף עם אחר.

כל היהודים שהם יהודים אמיתיים, שווים אצל בורא עולם, ימין ושמאל, חרדים ולא חרדים, דתיים ולא דתיים. בורא עולם לא מבדיל בין יהודים, כולם טובים כולם יהודים, כולם בניו ואת כולם הוא אוהב. הבעיה היא שאנחנו לא מבינים את ההבדל בינינו לבין בורא עולם – בורא עולם רואה את העתיד ויודע את תכניותיהם של כל העמים שהם נגד מדינת ישראל.

הקדוש-ברוך-הוא ניהל את הבחירות האלה, לא להאשים אף יהודי! זה רצונו של בורא עולם כי הוא יודע מה יהיה בעתיד, הוא בוחן כליות ולב ויודע את תכניותיהם של העמים סביבנו ובתוכנו.

יש יהודים תמימים שחושבים שאבו מאזן, החמאס וארצות הברית הם מתוקים כמו דבש וכאילו רוצים את טובתנו, רוצים את השלום. זה לא שלום! מטרתם של החמאס, הג'יהאד, הפלסטינאים ואבו מאזן לעשות את היהודים בישראל לעבדים שלהם, ולמחוק את היהודים מעל פני כדור הארץ.

לארצות הברית לא אכפת בכלל ממדינת ישראל, אכפת לה רק השליטה במזרח התיכון. לכן הם עושים את כל ההפרעות מול מדינת ישראל, לטובת האינטרס שלהם שהרוסים לא ישלטו במזרח התיכון.

לכן בורא עולם התערב חזק בבחירות. הסקרים היו כולם נכונים, הם לא טעו! דבר אחד הם לא ידעו - שהקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו התערב, הכניס במוחם של היהודים במי לבחור, עשה נס גדול והפך הכל כדי שהימין יעלה - כי ידע בורא עולם שהשמאל לא רואה את העתיד ולכן התערב ועשה נס גדול שיעלה הימין. לקדוש-ברוך-הוא אכפת מאדמת הקודש ומהיהודים שגרים בארץ הקודש ולא רוצה שייגעו אפילו בסנטימטר אחד.

יהודים יקרים בארץ ישראל ובעולם, לא להאמין למגידי עתידות בקפה ובקלפים, זה מהטומאה ומהסיטרא אחרא. דבר אחד הם יודעים, אך ארבעה דברים הם לא יודעים ואנשים נופלים ברשת ומסתבכים – חבל. כל יהודי שרוצה משהו ידבק בריבונו של עולם.

עם ישראל מרגע זה יתנו כתף זה לזה, יעזרו זה לזה ויהיו מלוכדים ומאוחדים. לא משנה שמאל או ימין, מספיק, צריך להציל את מדינת ישראל. זה לא זמן להכפשות ולשון הרע.

להפנים ללב כלל לכל החיים: כל הפוגע ביהודי נופל ומתרסק והיהודי הנפגע עולה ומתעלה.

יימשכו אסונות הטבע, אש ומים, שיטפונות ושריפות, רוחות קשות וסערות, שלגים וקרח, חום וקור, רעידות אדמה ודברים קשים - יתגברו מיום ליום בכל העולם, במיוחד במדינות שהן נגד מדינת ישראל. לפעמים, כל מה שקורה בעולם כואב למדינת ישראל.

חלק מהיהודים מתעקשים לא לבוא לארץ ישראל. אוי ואבוי לאנשים שמסיטים יהודים לא לבוא לארץ ישראל – אוי ואבוי להם, הם מתעסקים ישירות עם הקדוש-ברוך-הוא ובורא עולם יביא אותם לדין, הם ומשפחותיהם וכל אשר להם, גם תשובה לא תעזור להם, כי הם מעכבים את הגאולה של עם ישראל ואת המלכת מלך המשיח.

שבעה מיליארד אנשים בכל העולם שונאים יהודים, לא רק באירופה. באוקראינה כבר התחילו להאשים את היהודים שכל הצרות בגללם. יהודי הגולה, גם אלה שהתבוללו, שיגיעו להתגייר בארץ ישראל דחוף!

אחרי פסח, מה שהיה בצרפת זה עוד כלום. יהודים בכל העולם יפחדו לצאת מבתיהם, יהרסו את עסקיהם, מכוניותיהם ובתיהם. יזרקו אותם מבתי הספר, יגרשו אותם ממדינותיהם, בכל העולם. אחרי פסח, הקדוש-ברוך-הוא מרים רף גבוה וקשה יותר, כדי לעזור ליהודים להגיע לארץ ישראל. צריך ליישב את הנגב, הגליל המערבי, שומרון ובנימין. יהודים צריכים לקיים את עשרת הדיברות בארץ ישראל, להרבות חסד, נתינה ואהבת חינם. יהודים עושים טפח אחד, צעד אחד - והקדוש-ברוך-הוא מגלה עשרה טפחים, עשרה צעדים.

מדינת ישראל, צריך להיות בכוננות ובערנות. במזרח ירושלים צריך הרבה זהירות, גם בצפון ובדרום. יש הרבה קנוניות שמחכות להוראה כדי להתפרץ על מדינת ישראל.

אבו מאזן והחמאס משקמים ומקימים את המנהרות. עובדים שם ילדים קטנים וזקנות מעל גיל 80. כולם עובדים בחשק, במרץ וברצון מתוך שנאה ורוע מול מדינת ישראל. הם לא רוצים שלום - שקרנים כולם! אם הם רוצים שלום, שילכו כולם לגור בירדן או במקומות אחרים בעולם.

כל אזרח ששומע או רואה משהו חשוד, להתקשר מיד לצבא או למשטרה בלי לחכות שניה אחת.

איראן עושה הכל על מנת לייצר טילים גרעיניים, כדי להשתלט ולשלוט על מדינות ערב ולקחת מהם כסף. איראן ומנהיגיה יוצאים בהפגנות קשות ורוצים לשרוף את ארצות הברית. איראן פוחדת פחד מוות מישראל, הם יודעים בוודאות שלא מתעסקים עם היהודים בארץ ישראל.

סוריה, המורדים יגמרו אותה, יכלו אותה וימחקו אותה.

תורכיה, דאע"ש יגמרו עליה, יסבכו אותה, ישלטו בה ויהרסו אותה.

מצרים, החמאס, האסלאם הקיצוני ודאע"ש לא רוצים לוותר לסיסי, הם רוצים להרוס את כל מצרים.

ירדן לא יכולה לעצור את נהירת הפליטים מסוריה ועיראק. ראש ממשלת ירדן נכנס לפאניקה, מסתובב בחדר ופוחד שיהרגו אותו. מטרת הירדנים, אם חס ושלום התוכניות שלהם יתקיימו, לשים את כל מיליוני הפליטים בגבול המפריד בין ישראל לירדן.

חיזבאללה משותק ולא יכול לעשות כלום כי סוריה נמחקת וכל הנשק והתחמושת שנשלחים מאיראן וסוריה – צבא-הגנה-לישראל מחסל, המורדים מחסלים ודאע"ש מחסל.

נסראללה נמצא נצור וסגור בידיים כפותות, הוא יוצא כמו תוכי - מצייץ וחוזר לכלוב.

כל אנשי הזימה, הרמאים, הגנבים, הנוכלים, אנשי הצווארון השחור והלבן, יתָפסו כולם אחד אחרי השני.

צריך לעזור לנוער שלנו שלא יתבולל ולמנוע אותו משתיה חריפה ומסמים.

חג הפסח לפנינו. כמו שעם ישראל נגאלו ממצרים בפסח - עתידים להיגאל בפסח! צריך תפילות של עם ישראל לבקש מבורא עולם להמליך את מלך המשיח! מלך המשיח הוא הפתרון לכל הבעיות: של הבחירות, של ממשלת ישראל, של צבא-הגנה-לישראל, של היהודים בארץ ישראל והיהודים בגולה. עולם החומר לא יכול להמשיך, אין לו כוח. הכל מסובך. מלך המשיח זה בורא עולם בעצמו בתוך המשיח. הוא מנהל אותו, הוא מלמד אותו והוא מגדל אותו! רק בורא עולם יכול להמליך את מלך המשיח, אף אחד בעולם לא יכול להמליך אותו! מלך המשיח בא לזכך ולטהר את העולם מהטומאה, הרוע והשנאה, ולעשות עולם של אהבת חינם - זה תפקידו! כל מדינה וארץ שתפריע לעם ישראל - משיח יעלים אותה מעל פני כדור הארץ. כשימליכו את מלך המשיח, לא יהיו הפרעות לעם ישראל לעולמי עולמים!

בורא עולם הראה לעם ישראל שהוא הכל יכול. אמרו שתהיה שנה בלי גשם - הביא גשמים שלא חלמו עליהם, נגד כל החזאים והתחזיות. כל הסוקרים והסקרים חזו ככה - הקדוש-ברוך-הוא עשה ככה. כל העולם סביבנו מסובך עד אין-סוף, הורגים זה את זה ונלחמים זה בזה. הביא ריבונו של עולם את דאע"ש ואת המורדים כדי שיהיה שקט במדינת ישראל. עד מתי יהודים?!

יגיע הזמן שיבינו כולם שיש הקדוש-ברוך-הוא בעולם, שמנהל אותו ושאין עוד מלבדו!

נמסר ביום ראשון, ב' בניסן תשע"ה (22.3.15)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר