אחרי הביטול: צוותי המו"מ של כולנו והליכוד יפגשו

אחרי שבשבוע שעבר ביטל יו"ר כולנו משה כחלון, את פגישת המו"מ עם הליכוד, לאחר שראשות ועדת הכספים הובטחה לגפני, היום בערב צפויים הצוותים להיפגש בכנסת (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: אחרי שביום חמישי, בוטלה פגישת המשא ומתן, בין כולנו לליכוד, היום (ראשון) נקבעה פגישה בין צוותי המשא ומתן של המפלגות.

בפגישה שתיערך בכנסת, ינסו הצוותים, לגשר על הפערים בין הדרישות של משה כחלון, לבין הדרישות של שאר השותפות הקואליציונית.

סלע המחלוקת הוא דרישתו של כחלון לקבל גם את ראשות ועדת הכספים, שעל פי הדיווחים כבר הובטח על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לח"כ משה גפני, כמו כן דורש כחלון את האחראיות על מינהל מקרקעי ישראל, דבר שגם יו"ר ש"ס אריה דרעי ירצה לקבל.

מה שכבר קיבל כחלון, זה את תפקיד משרד האוצר, כפי שהבטיח נתניהו לקראת סוף מערכת הבחירות, והדבר אושרר בפגישה לאחר הבחירות.

בסוף שבוע שעבר, שיגרה מפלגת 'כולנו', הודעה בה תקפה במרומז את הבטחתו של נתניהו לגפני לקבל את תיק ועדת הכספים: "בעקבות המעשה הפוליטי של הליכוד של חלוקת תפקידים על חשבון כלי העבודה הדרושים להורדת מחירי הדיור וטיפול ביוקר המחיה, עוד לפני שצוותי המשא-ומתן הקואליציוני ישבו - הורה יו"ר מפלגת כולנו משה כחלון לצוות המשא-ומתן של המפלגה לבטל את הפגישה עם צוות הליכוד", נאמר בהודעת 'כולנו'.

במפלגת 'הליכוד' אמרו בתגובה כי "הצעד שבו נקט משה כחלון תמוה בעינינו ומיותר. הציבור מצפה להקמת ממשלה במהירות לטובת כל אזרחי ישראל - והמקום לבירור הנושאים והמחלוקות הוא סביב שולחן המשא ומתן הקואליציוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר