יום עיון ל-39 חברי הכנסת החדשים

רגע לפני שהם נשבעים אמונים, 39 חברי הכנסת החדשים של הכנסת ה-20 יגיעו היום (ראשון) לראשונה אל בניין הכנסת בגבעת רם בירושלים ליום עיון על עבודתם החדשה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

רגע לפני שהם נשבעים אמונים, 39 חברי הכנסת החדשים של הכנסת ה-20 יגיעו היום (ראשון) לראשונה אל בניין הכנסת בגבעת רם בירושלים בכדי ללמוד על עבודתם החדשה.

במהלך היום ישמעו חברי הכנסת הרצאות על תפקידי הכנסת, עבודת המליאה ועבודת הוועדות. בנוסף יקבלו הרצאה מחשב הכנסת על שכר חברי הכנסת והתנאים הנלווים. ובסיום יום העיון יסיירו במשכן הכנסת ובמליאה.

את יום העיון יפתח יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין יחג עם ותיק חברי הכנסת, עמיר פרץ, ממפלגת 'המחנה הציוני'. לאחר מכן מנכ"ל הכנסת רונן פלוט ומזכירת הכנסת ירדנה מלר הורביץ ישוחחו עם חברי הכנסת המיועדים.

בשעה 14:30 חברי הכנסת ייכנסו בזה אחר זה אל אולם המליאה, שם הם יעברו קורס מזורז ממזכירת הכנסת על אופן הצבעתם ועוד.

כבר היום הכנסת תעמיד לרשותם לשכה זמנית וציוד משרדי ראשוני הכולל ציוד מחשוב וכן כל אחד מחברי הכנסת יקבל היום רכב מוכן לשימוש.

במהלך יום העיון ישמיעו דברים בפני חברי הכנסת החדשים גם היועמ"ש לכנסת איל ינון, קצין הכנסת תנ"צ יוסי גריף וגורמים מקצועיים בכירים נוספים במנהל הכנסת.

מזכירת הכנסת ירדנה מלר הורביץ אמרה לקראת יום העיון: "מרגש מאד, בכל פעם מחדש, לקלוט חברי כנסת חדשים במשכן. נעשה הכול על מנת לתת לחברי הכנסת את מלוא המידע על מכלול הכלים הפרלמנטריים העומדים לרשותם כדי לאפשר להם תחילת עבודה מידית בכנסת ה 20 באופן המיטבי והראוי ביותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר