"פתח את הדלת": כך נשמעת הקופסה השחורה של המטוס הגרמני

העיתון הגרמני "בילד", מפרסם את תמלול הקופסה השחורה של המטוס שהתרסק באלפים. בהקלטה נשמע הקברניט הראשי דופק על הדלת וזועק פתח את הדלת הארורה" (בעולם)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אנדרס לוביץ (מתוך YNET)

ההתאבדות והתרסקות המטוס: העיתון הגרמני "בילד" מפרסם הבוקר (ראשון) תמלול של קטע מתוך הקלטת הסאונד של הקופסה השחורה של טיסת ג'רמן ווינגס שהתרסקה בהרי האלפים בשבוע שעבר לאחר שהופל על ידי טייס המשנה אנדראס לוביץ.

על פי הפרסום בעיתון הגרמני, בהקלטה נשמע קברניט הטיסה פטריק סונדהיימר מנסה לפרוץ את דלת תא הטייס המשוריינת תוך כדי שהוא צועק לטייס המשנה "פתח את הדלת הארורה. למען השם, פתח את הדלת".

רגעים לפני ההתרסקות נשמעים 150 נוסעי מטוס זועקים על נפשם, לאחר שככל הנראה הבינו כי הם נמצאים רגעים לפני התרסקות המטוס, טייסה המשנה שותק ונושם עמוק, ואז נשמע הפיצוץ.

דקה אחר דקה: כך נשמעת הקופסה השחורה

10:27 - 13 דקות לפני ההתרסקות, הטייס הראשי, מבקש מסגנו להתכונן לנחיתה, לוביץ משיב "בתקווה", אחרי הבדיקות האחרונות, לוביץ אומר לסונדהיימר, "אתה יכול ללכת".

10:29 - נשמעים קולות של מושב נדחף לאחור וטריקת דלת, מיד לאחר מכן המטוס מתחיל להנמיך, במגדל הפיקוח מנסים ליצור קשר, אך לוביץ לא מגיב.

10:35 - נשמעות בהקלטה דפיקות חזקות על דלת תא הטייס, וקריאות של הקברניט סונדהיימר. המטוס ממשיך לאבד גובה. במקביל, גם הנוסעים שכנראה הבינו את הסיטואציה מתחילים לזעוק.

10:40 - המטוס מתרסק על 150 נוסעיו ואנשי הצוות, בהם גם הישראלי אייל באום ז"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר