סטרוק נגד נתניהו: "מקלף את מסכת הבחירות"

ח"כ אורית סטרוק, שתעזוב השבוע את הכנסת, תוקפת הבוקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות העברת כספי המסים לרשות הפלסטינית "ראש ממשלה ימני היה פועל ההיפך" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש90)

בחירות 2015: חברת הכנסת אורית סטרוק מהבית היהודי, תעזוב בימים הקרובים את משכן הכנסת, לאחר שמפלגתה התרסקה לשמונה מנדטים בלבד. הבוקר (ראשון) היא בוחרת להאשים ולתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בעמוד הפייסבוק שלה כתבה סטרוק: "שבוע טוב מר נתניהו. החלטתך האחרונה, להעביר לרשות הפלסטינית את כספי המסים שהקפאת בחודשים האחרונים כתגובה למתקפה המדינית של אבו מאזן - לא הפתיעה אותי, לצערי.

"זה היה יותר מצפוי, שבימים הראשונים שלאחר הבחירות, תקלף מעצמך במהירות את המסכה שעטית על עצמך כדי לזכות בקולות הימין. ראש ממשלה ימני היה פועל עכשיו בדיוק להפך: הוא היה מבהיר לראש הרשות הפלסטינית, שאם הוא אכן יגיש ביום רביעי הקרוב את התביעה הראשונה לביה"ד הבינלאומי - צעדי הענישה נגדו יוחרפו, ולא יבוטלו. הוא היה מייצר סל תגובות ישראלי, שאבו מאזן ידע עליו מראש, ויוכל לשקול אם בכלל כדאי לו להמשיך במתקפה הבינלאומית נגדנו".

ח"כ סטרוק המשיכה ותקפה את ראש הממשלה נתניהו וכתבה: "לא הפתעת אותי, לצערי. ידעתי שתנצל את התקופה שטרם הקמת הממשלה, תקופת "שתיקת הדגים", בה חברי הכנסת הימניים של הליכוד ממתינים לתיקים ולתפקידים, כדי לבטל את כל הצעדים שנועדו (והצליחו, לצערי), לבלבל את ציבור הבוחרים הלאומי.

"אז למה, אדוני ראש הממשלה, למה לא החלטת לכל הפחות לחלט מהסכום שהעברת לפרטנר שלך, את כספי משכורות המחבלים? האם לא הגיעה העת לקבל את ההחלטה המתבקשת כל כך, ולהודיע שמכאן ואילך ישראל לא תהיה שותפה עוד למימון משכורות המחבלים?", תהתה סטרוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר