סיפורו של ספר: גנב ספר תורה, ניסה למכור ונתפס

בעל עסק מראשון לציון, הגיע למשטרה וסיפר כי אדם אחד הציע לו ספר תורה באלף שקל. הספר התברר שנגנב מתל אביב, והמשטרה חיפשה אחר הגנב שנמצא אמש בבדיקה שגרתית. הס"ת הוחזר לבעליו (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ספר התורה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

גנב ספר תורה מישיבה, ניסה למכור אותו באלף שקל ונתפס בזכות תושיה של בעל עסק מראשון לציון. הוא נעצר במהלך בדיקה שגרתית.

בעל עסק בראשון לציון, הגיע למשטרה בימים האחרונים וסיפר כי אדם אחד ניסה למכור לו ספר תורה באלף שקלים. לטענתו, אחרי משא ומתן הוא הצליח להגיע להסכמה עם המוכר, החשוד שגנב את ספר התורה, כי יביא לו מאתיים שקלים במזומן ומאות שקלים נוספים כתרומה לבית הכנסת וכך היה, החשוד קיבל את הכסף והעביר את ספר התורה לבעל העסק.

הקונה, צילם את החשוד והגיע לתחנה המשטרה להגיש תלונה. החשוד זוהה על ידי בילוש תחנת ראשון ומאז נעשו פעולות לאתרו.

במקביל התברר כי ספר התורה נגנב מבית כנסת בישיבה ברחוב מרגולין, בשכונת 'יד אליהו' בתל אביב וכי הוא מוערך בשווי של למעלה ממאה וארבעים אלף שקלים.

אמש (מוצ"ש), במהלך בדיקה שגרתית של שוטרי משטרת תל אביב, נבדק גם החשוד ואז גילו השוטרים כי הוא דרוש לחקירה, עצרו אותו והביאו אותו לתחנת המשטרה בראשון לציון. החשוד הובא לחקירה בתחנת המשטרה והבוקר יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בעיר.

במקביל זומנו אל תחנת המשטרה באזור מרחב שפלה, גבאי בית הכנסת, נציגת המשפחה שתרמה את ספר התורה ובעל העסק שרכש את ספר התורה, ובמעמד מפקד מרחב שפלה תנ"צ יהודה בן עטר, קציני מרחב שפלה ותחנת ראשון לציון, הוחזר לרב צבי לאו בנו של הרב הראשי של תל אביב הגאון רבי ישראל מאיר לאו, ספר התורה שנגנב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר