אלי ישי במערת המכפלה: "בעזרת ה' אנו נצא מהגירעון"

יו"ר יחד אלי ישי, התארח השבת אצל ברוך מרזל בחברון. לאחר התפילה במערת המכפלה, דיבר עם תומכיו והביע ביטחון כי המפלגה תכסה את חובותיה (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: יו''ר מפלגת 'יחד', שלא עברה את אחוז החסימה, ח"כ אלי ישי התארח במהלך השבת האחרונה, שבת הגדול, בביתו של ברוך מרזל בעיר חברון לצד תומכי המפלגה.

לאחר תפילת שחרית במערת המכפלה, נאם ישי בפני המתפללים וסיפר, לדבריו, על אהבתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל לארץ ישראל.

במהלך דבריו התייחס ישי לעובדה כי מפלגתו לא עברה את אחוז החסימה וכתוצאה מכך הוא נכנס לחובות ענק ואמר: "בזמנו גם את ש"ס קיבלנו עם גירעון והצלחנו לצאת ממנו, וגם כאן בעזרת ה' אנו נצא מהגירעון ולאחר מכן תנועתנו תמשיך במלוא העוצמה לפרוח ולצמוח עם הציבור היקר של מאה עשרים וחמישה אלף האנשים שהצביעו לנו ועוד אלו שרצו להצביע, אך אוימו או נרתעו בעקבות המלחמות נגדנו".

באשר להמשך דרכו הפוליטי אמר אלי ישי: "אנו לא הולכים לשום מקום ונעשה הכל כדי להילחם על ערכי התנועה גם מחוץ לכנסת, באמצעות עתירות משפטיות כדי לתקן עוולות. כמו כן נקים לשכת פניות הציבור, ונעשה הכל כדי לעזור לציבור היקר ההולך בדרכו של מרן, לאורם של רבותינו גדולי הדור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר