פלסטיני הטריד בדיווחי שווא את מוקד 100

שוהה בלתי חוקי פלסטיני, נהג להטריד באופן שיטתי את מוקד 100 של מחוז יהודה ושומרון במשטרה, בדיווחי שווא על פיגועים, שגרמו להקפצת כוחות. מעצרו הוארך (חדשות בארץ)

אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר (פלאש90)

אחרי שורת הודעות כוזבות למוקד 100 של המשטרה, על חטיפות ופיגועים, אחרי חטיפת שלושת הנערים הי"ד בקיץ ובזמן מבצע "צוק איתן", כעת התגלה מטריד נוסף, הפעם פלסטיני.

במהלך השבועות האחרונים, פעל באזור מחוז יהודה ושומרון, מטרידן סדרתי פלסטיני, שנהג להתקשר למוקד 100, ולהתריע על כוונות פיגוע, מצד פלסטינים כנגד ישראלים וכוחות הביטחון, דיווחים אשר התבררו כהתרעות שווא.

כתוצאה מהתרעותיו, נערכו כוחות הביטחון בתחום המחוז לסיכול ביצוע הפיגוע האמור, היערכות אשר פגעה באופן ישיר באזרחים ובחופש תנועתם בגזרות ה"מאוימות".

בימים האחרונים, החשוד נעצר על ידי שוטרים מתחנת המשטרה יפתח במחוז תל אביב. לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה בתחנת משטרת בנימין במחוז יהודה ושומרון.

זמן קצר לאחר מעצרו וחקירתו, הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית דין צבאי, זאת בשל היותו שוהה בלתי חוקי. השופט האריך את מעצרו עד למחר (שני), אז יוחלט האם לבקש שוב להאריך את מעצרו, או שכבר יוגש נגדו כתב אישום בהליך מזורז.

במשטרה אומרים היום, כי הם רואים בחומרה התנהלות זו, וכי יעשו ככל יכולתם למיגור תופעה זו ולהבאת המעורבים בה לדין. במשטרה מבקשים לציין כי פעילות עבריינית זו גורמת לעומס מיותר על קווי החירום, ועל כתפי כוחות הביטחון ולפגיעה במרקם החיים של האזרחים, ישראלים ופלסטינים כאחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר