פתח תקווה: מאבק למניעת פתיחת חנות לממכר חזיר

חנות לממכר חזיר צפויה להיפתח בפתח תקווה ובסיעות החרדיות פועלים כדי למנוע זאת • בוסו: "פועלים בכל האמצעים החוקיים" • ברוכי: "אנחנו פועלים למנוע את החרפה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: Mohmad Hossam /propaimages"flash90)

זעזוע בפתח תקווה: חנות לממכר חזיר, עתידה לפתוח את שעריה בעוד מספר שבועות, בסמוך לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, בציבור החרדי ובסיעות החרדיות המקומיות יוצאים למאבק בניסיון למנוע את פתיחת החנות.

לטענתם, הם יאבקו על כך באופן חוקי ואם צריך תושבי העיר יצאו להפגנות סוערות ואף לחרם צרכני על הרשת שתפעיל את החנות.

יו"ר סיעת ש"ס בפתח תקווה וממלא מקום ראש העיר, אוריאל בוסו, אמר ל"כיכר השבת" כי "אנחנו מדברים על חנות שמבקשים שהיא תיפתח בסמוך לבית העלמין סגולה בפתח תקווה. מדובר ברשת ששכרה את המקום וכנראה היא כושלת בניהול, ולכן היא רוצה להשכיר את המקום לרשת משנה שתמכור חזיר".

"אנחנו פועלים למנוע את הבעיה הקשה הזאת. אנחנו פועלים בכל האמצעים החוקיים שעומדים לרשותנו. מבחינת רישוי עסקים אין באפשרותנו למנוע מהם לפתוח את החנות המדוברת", מבהיר בוסו.

בוסו אומר כי במידה והפעילות החוקית העירונית, לא תישא פרי, הם יפעלו בדרכים נוספות לרבות חרם צרכני. "צריך לזכור שהרשת המדוברת שותפה עם רשת אחרת ביותר מ-50%, ולכן אנחנו נפעל גם בלחץ ציבורי הכולל איומים בחרם צרכני".

"אי אפשר לומר שאין חנויות או מעדניות בפתח תקווה שמוכרות חמץ, זה קיים גם כאן כמו בכל הארץ. אבל כאן המקרה חמור שבעתיים מאחר ומדובר בחנות גדולה. בנוסף, קיר אחד בלבד מפריד בינה ובין בית העלמין סגולה. אתה מרגיש לזעוק את זעקת שוכני עפר שלא יכולים לומר כלום", הוסיף.

יו"ר 'יהדות התורהק בפתח תקווה, אליהו ברוכי, אומר ל"כיכר השבת" כי "פתיחת חנות שכזאת בכל מקום בארץ ישראל כואבת ופתיחה בפתח תקווה כואבת שבעתיים".

"אנחנו פועלים בעצה אחת עם גדולי ישראל על מנת לעשות ככל הניתן למנוע חרפה שכזאת", מוסיף ברוכי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר