פוטין התקשר לברך את נתניהו על הניצחון בבחירות

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התקשר לראש הממשלה בנימין נתניהו ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. השנים שוחחו על שיחות הגרעין ותהליך השלום ועל שיתוף פעולה (בעולם)

(קובי גדעון - לע"מ)

שבוע וחצי אחרי הבחירות, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התקשר ביום שישי לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובירך אותו על ניצחונו, ואיחל לו הצלחה במלאכת הרכבת הממשלה.

במהלך השיחה שוחחו השנים, על שיחות הגרעין עם איראן וההסכם המתגבש, על תהליך השלום וסוגיות נוספות בהם המתיחות בתימן ומבצע "סופה נחרצת".

כמו כן שוחחו השנים על הידוק היחסים בין ישראל לרוסיה, ועל נושאים לשיתוף פעולה בהם החגיגות לרגל 70 שנה לניצחון בעלות הברית על הנאצים.

נתניהו ופוטין העלו בשיחתם כמה סוגיות מדיניות במזרח התיכון, בדגש על תהליך השלום ושיחות הגרעין בין איראן והמעצמות. כמו כן, השניים דנו בכמה נושאי מפתח ביחסים בין רוסיה לישראל והביעו רצון להדק את שיתוף הפעולה בין המדינות. בין היתר הם דיברו על הקשרים ההומניטריים המשותפים לירושלים ולמוסקבה והחגיגות הצפויות לציון 70 שנה לניצחון בעלות הברית על הנאצים.

נוסף על כך, הביעו השניים את דאגתם מהמצב הביטחוני בתימן על רקע מבצע "סופה נחרצת". פוטין הביע באוזני נתניהו את הצורך להגביר את מאמצי הקהילה הבינלאומית להשגת הסכם שלום ארוך-טווח בתימן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר