בחירות 2015

ח"כ אברהם מיכאלי מצהיר: "לא מתפטר" לטובת ביטון

ש"ס קיבלה בבחירות שבעה מנדטים, כך שח"כ אברהם מיכאלי נותר מחוץ לכנסת • מיכאלי, ממתין לכניסת ש"ס לממשלה, כך שבמידה והיו"ר אריה דרעי יתפטר מהכנסת לאחר מינויו לשר, הוא ישוב לכהן כח"כ • בשיחה עם "כיכר השבת" מצהיר מיכאלי כי לא יתפטר לטובת כניסת חיים ביטון לכנסת (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אברהם מיכאלי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: בשבועות הקרובים צפויה לקום ממשלת נתניהו הרביעית, כפי המסתמן כעת המפלגות החרדיות יהיו חלק מהממשלה אך עדיין לא ברור כמה שרים תקבל תנועת ש"ס.

על פי ממוצע חברי הכנסת ש"ס צפויה לקבל שני שרים, אך בימים האחרונים אריה דרעי הצהיר כי הוא מתנגד להגדלת מספר השרים בממשלה אף במחיר שש"ס תקבל שר אחד.

בימים האחרונים בכירים בש"ס טוענים כי דרעי מבקש לקבל תפקיד שר אחד, כך שבמידה והוא יקיים את הבטחתו מערב הבחירות ויתפטר מתפקידו כחבר כנסת, מי שיכנס במקומו הוא ח"כ אברהם מיכאלי הממוקם במקום השמיני ברשימת ש"ס.

בסוף השבוע האחרון החל גל שמועות על כך שמיכאלי יתפטר גם הוא מתפקידו בכדי לאפשר למנכ"ל ש"ס חיים ביטון, הממוקם במקום התשיעי, להיכנס לכנסת במקומו.

בשיחה עם "כיכר השבת" מכחיש מיכאלי את הדיווחים והשמועות: "אני לא מתפטר, אני נשאר במקום השמיני, אני מחכה שאריה יעשה את מה שאמר, הכל דיבורים ושמועות - שטויות, לא עוזב".

יצוין עם זאת כי ההערכה במערכת הפוליטית הינה שהחוק הנורבגי הקובע כי שרי הממשלה יתפטרו מהכנסת כדי להכניס ח"כים חדשים, לא צפוי לעבור בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר