נתניהו מזהיר: "ציר איראן-לוזאן-תימן מסוכן לאנושות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר שוב בפתח ישיבת הממשלה מהסכם המתגבש ביו המעצמות לאיראן ואמר כי שוחח עם סנאטורים אמריקנים שהביעו תמיכה בישראל (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(Alex Kolomoisky - פלאש90)

הסכם הגרעין עם איראן: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה להסכם הגרעין המתגבש בין ארצות הברית והמעצמות לאיראן, ושב לתקוף לתקוף אותו וקשר זאת למתרחש בתימן.

"אני בא עכשיו משיחה עם מנהיג הרפובליקנים בסנאט, הסנאטור מקק'ונל"", פתח נתניהו את ישיבת הממשלה: "בסוף השבוע שוחחתי עם מנהיג הדמוקרטים בסנאט, הסנאטור הארי ריד. שמעתי משניהם על תמיכה דו מפלגתית איתנה וחזקה ומתמשכת בישראל, וזה כמובן חשוב מאוד.

"הבעתי בפניהם את הדאגה העמוקה שלנו מההסדר המסתמן עם איראן בשיחות הגרעין. ההסכם הזה, כפי שהוא מסתמן, מאשש את כל החששות שלנו ואף יותר מכך", הוסיף נתניהו.

לדבריו: "במקביל להתכנסות להסכם המסוכן הזה, באי כוחה של איראן בתימן מנהלים מהלך של כיבוש חלקים נרחבים ממדינה זאת, וניסיון השתלטות על מיצרי באב-אל-מנדב האסטרטגיים שמשנים את מאזן השייט ואספקת הנפט העולמית.

"אחר ציר ביירות-דמשק-בגדאד, איראן מבצעת תנועת מלקחיים גם בדרום, כדי להשתלט ולכבוש את המזרח התיכון כולו. הציר איראן-לוזאן-תימן מסוכן מאוד לאנושות וצריך לעצור אותו", הזהיר נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר