מה זו הטרדה טלפונית? פעיל ליטאי משוחח עם עו"ד ששי גז • האזינו

עו"ד ששי גז, פרקליטו של אברהם טריגר, שנחשד בהטרדת חברות שלא פרסמו ב'הפלס', "זוכה" לטלפונים רבים שמבקשים להוכיח לו מה זו הטרדה • האזינו לשיחה אחת (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
עו"ד ששי גז (צילום ארכיון: Moshe Shai/FLASH90)

עו"ד ששי גז, המייצג את אברהם טריגר, שהיה עצור בחשד להטרדת חברות מסחריות ומשרדי פרסום שלא פרסמו בעיתון "הפלס", התראיין הבוקר (ראשון) למרדכי לביא ברדיו 'קול ברמה' שם טען כי טריגר פעל בהתאם לחוק וכי לא מדובר כלל בהטרדה.

בתגובה זכה גז מאז שעות הבוקר לגל של טלפונים של אברכים ותלמידי ישיבות שביקשו להוכיח לו מהי הטרדה.

ל"כיכר השבת" הגיע תמלול של שיחה שנעשתה בין פעיל לעו"ד ששי גז.

הפעיל: "רציתי לשאול אם הטרדה זה הטרדה?".

עו"ד ששי גז: "אני לא יודע איזה רב או אדמו"ר נתן לכם אישור לעשות את זה והאם הדת נותנת לכם אישור להטריד ככה? האם הדת מרשה לכם להטריד אדם שמחר מחרתיים אתם גם יכולים להזדקק לשירותיו?".

הפעיל: "אתה הפכת את זה לליגיטמי".

עו"ד ששי גז: "אני אמרתי שלצלצל בטלפון זה עדיין לא הטרדה, אבל אם מישהו עושה את זה מאה פעם או חמישים פעם ודאי שזה עבירה פלילית".

הפעיל: "הו, יופי, בדיוק זה מה שאנחנו רוצים לשמוע".

עו"ד ששי גז: "אם אתה מקליט אותי, אתה יכול להקליט אותי ולשדר אותי, אם אדם מצלצל הרבה מאוד פעמים בניגוד לרצונו של אותו אדם או אם הוא מתקשר בשעות בלתי..."

הפעיל: "זה בדיוק מה שאותו טריגר עשה".

עו"ד ששי גז: "ואם טריגר באמת עשה את זה, הוא יעמוד למשפט ובית המשפט ימצא אותו אשם או לא אשם"

"אם אדם מחייג יותר מפעם פעמיים לאדם בניגוד להסכמתו, בניגוד לרצונו, ודאי שזה הטרדה", הוסיף עו"ד גז וביקש מהמתקשר שיגיד לחברה שלו שיפסיקו להתקשר.

"אני לא יודע מה טריגר עשה הוא טוען שהוא לא עשה, הוא טוען שהוא התקשר בצורה לגיטימית, אם טריגר חייג יותר מפעם פעמיים לאדם שלא רצה שיחייגו אליו זו הטרדה טלפונית", הבהיר עו"ד ששי גז.

עו"ד ששי גז הוסיף ואמר כי "כל אדם שמתקשר יותר מפעם פעמיים, מבין שהצד השני לא רוצה יותר טלפון, ממשיך לחייג אליו, בפעם הראשונה זה עדיין לא עבירה, אולי בפעם השנייה, שלישית, זה עדיין לא עבירה, אבל אם זה עובר כמה פעמים שהטרדה כמו שאתם עושים לי מהבוקר עד הערב בוודאי שזו הטרדה, וצריך להפסיק אותה".

פניות "כיכר השבת" לעו"ד ששי גז לא נענו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר