אותרו 78 גופות מהמטוס הגרמני שהתרסק

נמשכים מאצי החיפוש של גופות ההרוגים בהתרסקות המטוס הגרמני בשבוע שעבר. עד כה נמצאו 78 גופות מתוך 150. טרם נמצאה גופתו של הישראלי אייל באום (חדשות, בעולם)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שברי המטוס (ללא קרדיט)

נמשכים המאמצים למציאת כל הגופות שהיו על המטוס הגרמני של חברת "ג'רמנווינגס", שהתרסק בשבוע שעבר באלפים. על פי הדיווחים של כלי תקשורת מקומיים בצרפת, הרשויות בצרפת הצליחו לזהות כבר 78 מתוך 150 הקורבנות.

אותם גופות נמצאו לאחר שנלקחו דגימות דנ"א של חלקי הגופות. במקביל הכחישו הרשויות בכלי התקשורת את הדיווח ולפיו נמצאו חלקי גופו של טייס המשנה, אנדראס לוביץ, שעל פי החשד גרם להתרסקות המטוס.

אחר שאר הגופות והקופסה השחורה ממשיכים המחלצים לחפש למרות מזג האוויר הקר במקום, שצפוי להפוך לסוער במיוחד בהמשך.. במקביל יצאה משלחת זק"א אל עבר מקום ההתרסות כדי לעזור בחיפושים, ובעיקר כדי להביא לקבר ישראל את גופתו של הישראלי אייל באום ז"ל.

העיתון הגרמני "בילד", פרסם אתמול תמלול של קטע מתוך הקלטת הסאונד של הקופסה השחורה., בהקלטה נשמע קברניט הטיסה, פטריק סונדהיימר מנסה לפרוץ את דלת תא הטייס המשוריינת תוך כדי שהוא צועק לטייס המשנה "פתח את הדלת הארורה. למען השם, פתח את הדלת".

רגעים לפני ההתרסקות נשמעים 150 נוסעי מטוס זועקים על נפשם, לאחר שככל הנראה הבינו כי הם נמצאים רגעים לפני התרסקות המטוס, טייסה המשנה שותק ונושם עמוק, ואז נשמע הפיצוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר