הרמטכ"ל גדי איינזקוט: "נשאף להרחיק מלחמה"

הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, התייחס אמש בטקס לקצינים מצטיינים למצב במזרח התיכון ואמר: "נמשיך לעמוד כצבא עוצמתי ומכריע, להתאמן ולשמר את מוכנותנו לכל תרחיש (צבא וביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מרים אלסטר - פלאש90)

מאז נכנס לתפקידו קולו של הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט כמעט ולא נשמע בפומבי, אולם רגע לפני חג הפסח בחר איזנקוט לדבר בפני קצינים מצטיינים על המצב הביטחוני המתוח במיוחד במזרח התיכון.

במהלך טקס לקצינים מצטיינים שנערך בבסיס תל נוף, בהשתתפות חברי פורום מטכ"ל ומפקדי חילות, אמר הרמטכ"ל כי "השנה האחרונה הציבה בפנינו אתגרים מורכבים. מול אויב משתנה ומתפתח, ניצבו עוצמתו של צה"ל, חוסנה של המדינה והמצוינות שהפגנתם".

הרמטכ"ל התייחס למבצע צוק איתן ברצועת עזה ואמר: "בלב העשייה המבצעית עמדה מערכת 'צוק איתן', בה פעלתם כל אחד בתחומו למען מימוש המשימה והפגנתם קור רוח, מקצועיות ואומץ לב. נלחמתם כתף אל כתף תוך הסתייעות בכל המערכים התומכים. אתם המצטיינים תרמתם רבות למערכה באופן בו פעלתם ובדבקות במשימה אותה הפגנתם".

הרמטכ"ל הוסיף כי "נמשיך לעמוד כצבא ממלכתי, עוצמתי ומכריע, נמשיך לפתח את צה"ל, להתאמן ולשמר את מוכנותנו לכל תרחיש, נשאף להרחיק מלחמה ולאפשר חיים בטוחים ונורמליים, אך אם נידרש, נממש את ייעודנו ככוח המגן של אזרחי מדינת ישראל ותושביה, וכשיידרש, בעזרתכם - ננצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר