הראשל"צ הגר"י יוסף ומפכ"ל המשטרה בהכנסת ספרי תורה

הראשל"צ, הגאון רבי יצחק יוסף, השתתף יחד עם מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו בשמחת הכנסת שני ספרי תורה לבית כנסת במכללה הלאומית לשוטרים בבית שמש. תיעוד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ והמפכ"ל יחד עם ספרי התורה החדשים, היום (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

הכנסת ספר תורה במשטרה: הראשל"צ והרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף, השתתף היום (שני) לצד מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, בשמחת הכנסת שני ספרי תורה לבית כנסת במכללה הלאומית לשוטרים בעיר בית שמש.

בשמחת הכנסת ספרי התורה השתתפו עשות שוטרים דתיים לצד שוטרי משמר הגבול ועוד.

הראשון לציון הגר"י יוסף ציין בדבריו את החיבור שבין התורה לבין המשטרה והעשייה המבורכת של השוטרים לעם ישראל וסיפר על הקשר החשוב בין ספר התורה לעשייה היומיומית.

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו עמד על מיוחדות האירוע ואמר למאות השוטרים הנרגשים כי מדובר "באחד האירועים המרגשים והחגיגיים שיש ביהדות. למצווה של כתיבת ספר תורה יש ביהדות מעלה מיוחדת והיא זו שחותמת את תרי"ג המצוות כמובא בספר החינוך".

עוד ציין ואמר מפכ"ל המשטרה כי "בכל פעם שנפתח את ההיכל ונוציא את ממנו אחד הספרים, מעבר לעובדה שרוח קדושה תפעם בנו ותציף את ליבותינו הרי שספר הספרים שכולו אומר ערכים ומוסר, יזכיר לנו תמיד את חובתנו לבצע תפקידנו בביצור חוסנה של מדינת ישראל ובהגנת אזרחיה תוך שאנו חדורים ערכים מסורים ומוסריים ופועלים תוך תחושה אמיתית של שליחות".

מ"מ רב משטרת ישראל סנ"צ הרב משה גפני ציין בדברי ברכתו את החובה לכתוב ספר תורה לכל אדם ובמקרה של מלך לכתוב שני ספרי תורה - אחד לשימושו האישי וללמוד והשני ליציאה למלחמה. הרב גפני אמר לנוכחים כי במכללה הלאומית זוכים לקיים את כתיבת ספר התורה האישי וגם זה שמלמד את הסייפא. הרב גפני ציין עוד כי בית הכנסת המפואר שלהיכלו הוכנסו הספרים הינו מהיפים ביותר במדינת ישראל.

המכללה הלאומית לשוטרים נחנכה בסוף השנה שעברה, כאשר במקום הוקם גם בית כנסת וכאמור, היום הוכנסו שני ספרי תורה חדשים לארון הקודש המשמש את השוטרים שומרי המסורת.

צפו בתיעוד

(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר