על רקע המתיחות: נציגי 'הבית היהודי' ייפגשו עם נציגי 'הליכוד'

על רקע המתיחות בין הצדדים, נציגי "הבית היהודי" ייפגשו מחר עם נציגי "הליכוד" למשא ומתן להרכבת הממשלה. בכיר בליכוד: "המתיחות היא רק על התפקיד לבנט" (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום ארכיון: Miriam Alster/FLASH90)

בחירות 2015 • מרכבים ממשלה: לאחר מספר ימים נוספים של מתיחות בין 'הבית היהודי' ל'ליכוד', מחר (שלישי) ייפגשו צוותי המשא ומתן של שתי המפלגות בניסיון ולהתגבר על המשברים.

בימים האחרונים בכירי 'הבית היהודי' משגרים בזה אחר זה הודעות אל התקשורת בו הם "מכינים את הציבור" לאפשרות שהמפלגה הציונית דתית תשב באופוזיציה בכנסת ה-20, "אנחנו לא מתרגשים מזה, נדע לשרת את הציבור שלנו גם משם" הם אמרו.

ב'בית היהודי' טוענים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מבקש לצרף את יצחק הרצוג ו"המחנה הציוני" לממשלתו הרביעית ולטענתם, זו הסיבה שהמשא ומתן בין הצדדים לא מתקדם.

בליכוד הכחישו כי פנו להרצוג, והרצוג עצמו הכחיש כי מתקיים משא ומתן והודיע כי פניו לאופוזיציה. במקביל, בכירים בליכוד מתדרכים כי הסיבה לעימות בין המפלגות היא אך ורק האגו של נפתלי בנט. לדבריהם, בנט מתעקש על תיק הביטחון או החוץ ולכן אין התקדמות.

בכיר בליכוד אמר ל'הארץ' כי: "המתיחות עם הבית היהודי היא רק סביב התפקיד שיינתן בסופו של דבר לבנט. אין מחלוקת אמיתית על מספר התיקים למפלגה, על קווי היסוד או על דרישות אחרות של הבית היהודי שהן פתירות במסגרת המו"מ".

כאמור, למרות העימות בין המפלגות, מחר יתייצבו הצדדים לפגישה בחדר סיעת הליכוד בכנסת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר