נעצר חשוד בתקיפת יהונתן גפן

תושב המרכז נעצר בחשד שתקף לפני כשבוע וחצי את המשורר והסופר יונתן גפן בפתח ביתו באזור השרון. החשוד קשר עצמו למעשה, אך טרם ברור מה הרקע לאירוע (חדשות, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אסי כהן ואורי דוידוביץ' - ynet)

חוקרי משטרת מרחב השרון עצרו הלילה (שני) תושב המרכז בחשד שתקף לפני כשבוע וחצי את המשורר והסופר יהונתן גפן בפתח ביתו באזור השרון. במהלך החקירה הראשונית קשר עצמו החשוד לאירוע. עם זאת, הרקע למעשה עדיין לא ברור.

כזכור, לפני כשבוע וחצי הותקף גפן בפתח ביתו במושב באזור נתניה. על פי הדיווחים, אלמוני דפק על דלת ביתו של גפן וכשהסופר פתח את הדלת הוא הוכה על ידי האלמוני בפניו.

האלמוני צעק עליו "בוגד" והשליך לעברו ביצים. ההערכות הראשוניות דיברו לאחר התקיפה כי היא הגיעה בעקבות דבריו החריפים של גפן נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו במוצאי הבחירות.

"ברכות לקיסר ששוב נבחר. הוא לא מספיק מחץ אותנו. עוד ארבע שנים מחיצה, מחיצה, מחיצה" אמר אז גפן. "לא אסתיר מכם, אני מאוד עצוב ולא ישנתי כל הלילה. 17 במרס יוכרז כיום הנכבה של מחנה השלום. לא היה שום מהפך אלא יותר מהפח אל הפחת".

"העם בחר שוב במי שהשלטון שלו מבוסס על הפחדת העם. בחרו בגזען שביום הבחירות אמר בתקשורת שהערבים נוהרים לקלפי. מה הייתם אומרים אם בגרמניה היו אומרים שהיהודים נוהרים לקלפי כמו עכברים? לאלה ששלשלו ביבי בקלפי, תעשו לי טובה: אל תבכו שהילדים שלכם ימותו במבצע המטופש הבא שאולי ייקראו לו תות עשן. בחרתם במנהיג שמבטיח לנו מוות. פחד ולא תקווה. אבל למרות האכזבה והייאוש אסור לנו לוותר. מעטים ככל שנהיה אנחנו חייבים להמשיך למחות נגד שלטון הפחד ולהתאחד למען האהבה והשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר