אישום: פרצו לבנק הדואר ול'אלונית' וניסו לגנוב מיליון שקל

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שלושה, החשודים בפריצה לסניף בנק הדואר בצפת במטרה לגנוב מיליון שקל, אך ללא הצלחה. וכן על פריצה לחנות 'אלונית' בתחנת דלק (פלילים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (שלישי), לבית המשפט המחוזי בנצרת, כתב אישום נגד שלושה נאשמים בגין התפרצות לסניף הדואר המרכזי בצפת, במטרה לגנוב כספת אשר הכילה כמיליון שקל במזומן ובניסיון לגנוב כספת וכספומט מחנות "אלונית" במושב נהלל.

מהעובדות המתוארות בכתב האישום, עולה כי לפני כחודש סמוך לשעה 20:00 בערב, חתכו שלושת הנאשמים את הסורגים בחדר הגזברות ופרצו לשטח בנק הדואר, כשהם חבושים בכובעי גרב, לאחר שהאזעקה הופעלה במקום, הם נמלטו.

בהמשך, בשעות הלילה המאוחרות שבו הנאשמים לסניף הדואר, ונכנסו שוב דרך חלון , זאת לאחר שכיסו הפעם באמצעות נייר דבק את מצלמת האבטחה , גלאי נפח והעשן שהיו במקום.

הנאשמים חתכו באמצעות דיסק את הכספת בחדר הגזברות, זאת בכוונה לגנוב את תכולתה, שכללה כסף מזומן ישראלי וזר בסך כולל של כמיליון שקל, אולם בסופו של דבר לא הצליחו לפרוץ את הכספת וברחו מהמקום.

במקרה נוסף שאירע בלילה כמה ימים לאחר מכן, גנבו השלושה, רכב מכפר יהושע ופרצו לחנות "אלונית" במושב נהלל, במטרה לגנוב כספת וכספומט המצויים בחנות.

במהלך הפריצה חתכו הנאשמים את הכספומט באמצעות דיסק, פירקו את מגירת הכספומט באמצעות לום הברזל, וגנבו מתוכו 1,900 שקל ולאחר שלא הצליחו לעקור את הכספת שהייתה מקובעת לקיר, נמלטו הנאשמים מהמקום.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר